nieuweling en de Fairmount Alpine

• Topicstarter Topicstarter Arjan.1975
  • Startdatum Startdatum
Ik heb robert ook een pb gestuurd, dus 3 mods die moeten gaan strijden wie mij als eerste kan helpen :P

nou nee dat nou ook weer niet en tot op heden weinig aktie nog. 1438 gebruikers nu.. en geen mod.

Misschien rennen ze niet zo hard als ze zo benoemd worden?

Groet,

Ad

Uhm nou denk dat het hun best een worst zal zijn als je het woord modje gebruikt. Het is gewoon een algemeen woord en het is ook niet beledigend bedoeld.

of als je inmiddels je geld heb gestort om Vriend te worden :rolleyes:

Sjah die zijn binnen en ben inmiddels vriend van het forum.

Ik vind het gewoon jammer dat zo een super druk bezocht forum zou weinig mods heeft. Ik wil graag mijn foto's plaatsen en daar ben ik ook friend van het forum voor geworden, naast dat iedere cent het forum natuurlijk ook helpt. Maar nu kan ik nog niets.. Dat vind ik wel kl*te zeg maar. Er is gewoon iets mis met mijn account.. dat weet ik zeker. En je kan niets anders doen dan wachten tot dat je hulp krijgt.

Je kan natuurlijk wel snappen dat de beste jongens die dus mod(je) spelen elke dag wel een mailbox vol hebben met mails, en die in een avondje afwerken lukt soms niet,

Maar vindt het forum vanavond behoorlijk traag en de verbinding valt af en toe weg, heb nu 3x moeten klikken op post reply :confused:

Ik wil graag mijn foto's plaatsen en daar ben ik ook friend van het forum voor geworden, naast dat iedere cent het forum natuurlijk ook helpt. Maar nu kan ik nog niets.. Dat vind ik wel kl*te zeg maar. Er is gewoon iets mis met mijn account.. dat weet ik zeker. En je kan niets anders doen dan wachten tot dat je hulp krijgt.

Misschien zijn ze er achter de schermen wel mee bezig.
Serieus probleem misschien wat tijd vergt

Je kan natuurlijk wel snappen dat de beste jongens die dus mod(je) spelen elke dag wel een mailbox vol hebben met mails, en die in een avondje afwerken lukt soms niet,

Maar vindt het forum vanavond behoorlijk traag en de verbinding valt af en toe weg, heb nu 3x moeten klikken op post reply :confused:

Zat je wel op het goede knopje te drukken??? lol

Nee ik snap wat je bedoeld.. Ik denk alleen dat ze eigenlijk te weinig moderators hebben. Nu zullen er idd een aantal het mega druk hebben en dat is voor hun natuurlijk ook niet tof..

Puffin heeft zojuist gereageerd. De mogelijkheid bestaat dat waarschijnlijk alleen robert het kan aanpassen..

Owja.. Ik ga nu mijn 100 berichten jubileum vieren hahahaha.. Rondje voor iedreen ;) :P

Nou ik ben er achter wat het probleem is... Er zit nog een account aan mijne vast. ene arjanb die hier vanaf 2010 zit en nog nooit een bericht heeft gepost. Als ik naar mijn gebuikers instellingen ga kom ik in zijne.. Dit heb ik doorgegeven en hoop nu op een snelle oplossing

jaja... Volgens mij heb jij een dubbel leven hier op het forum,.... :p hahahaha

Vraag aan Robert of hij je naam wilt veranderen dan,

denk dat het slimmer is die andere arjanb te verwijderen. aangezien hij nooit wat gepost heeft. Enne jij heb zeker eerst vincent 1 t/m 1978 gemaakt voor je op deze kwam? hahahaha

Trouwens een vraagje.. Het orginele bouwmodel wat ik hier heb heeft 2 drieblads schroeven. Mijne worden uiteraard 2x zo groot, maar wat is het verschil tussen 3 of 4 blads? Meer stuwing?

Origineel hebben de Fairmount's 2x 4 blad cpp schroeven,
De 3blads die je erbij hebt kan je beter in je hobby bakje gooien en 2x 4 blads onder zetten van messing,
Heb je dus meer waterverplaatsing en dus meer stuw kracht...
Als je de tunnels opmeet en je komt op bv op 55mm uit neem je 65mm schroeven en die top je dan af op 54,5mm heb je 0,5 mm spelling in je tunnels (mits je assen goed gecentreerd zijn)

Meten is weten... ;)

Oke. Mijn tunnel moet dus 110 worden Ik moet schroeven vinden van 130 en die aftoppen naar 109 en dan heb ik nog 1,0 speling over De schroefassen ga ik ongelagerd maken.

Als je tunnel 110 is kan je ook 120 schroeven pakken, maar hou er wel rekening mee dat je dan minimaal m5 draad hebt dan, m4 draad gaat meer tot 75mm

Wat voor lager materiaal ga je dan gebruiken ?? Brons ??

Back