Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Delft? Ik geloof et niet hoor? Wie heeft je dat wijs gemaakt?
Nose-in gaat wel, maar daar wordt ik behoorlijk nerveus van. Als ik em expres in die positie moet houden krijg ik et benauwd, maar als ik gewoon n beetje aant vliegen ben, gaat et eigenlijk zonder dat ik dr bij stil sta.
die pro is wel echt veel beter en bij die site bijna even duur als die plastic die jullie bedoelen.
zou die heli echt wat zijn ik zit te twijfelen tussen die de t-rex 450x, Aplus400 v2 en de boomerang dat is een voledig geupgrade esky honeybee.
Ik zou namelijk EERST gaan voor een T-Rex 450, daarna pas voor een pocket zoom. Hij lijkt klein en lief, maar is gewoon zwaar venijnig en snel.
De T-Rex hangt een stuk stabieler in de lucht en die zie je ook nog wat langer...
pocket zoom is alleen voor binnen of windstil weer. T-rex voor buiten en met wat wind goed te vliegen.
ja ik had wel verwacht dat jullie dat zouden zeggen. mijn punt is dat die andere vol carbon en aluminium zijn maar die aplus en die ep100 zijn wel 50 dollar duurder en die andere is een nogal over dreven geupgrade eksy honeybee maar toch ook wel gaaf voor 300 dollar rtf.
maar ik denk dat ik nog even spaar tot de kerstvakantie om een t-rex te kopen daar hoor je vereweg het meest over dus daar zullen ook wel veel mensen me mee kunnen helpen denk ik.
Als je een stuk goedkoper wilt, de DF36 bijvoorbeeld schijnt al een stuk beter te zijn geworden dan de voorgangers en is ongeveer formaatje T-Rex, maar dan wat lichter. Niet echt geschikt voor 3D vliegen (stunten), maar wel voor leuk rondvliegen.
Let wel op hè. Vanaf dat formaat is het zeker geen speelgoed meer en ligt een hand er zo af!
Of anders een SJM400 v2? Dat zijn ook hele mooie helis en best goedkoop. Prachtige vol alu kroon en carbonfiber romp met brushless motor dr bij voor 165 eurotjes bij RCtechnics.
heb je mischien al foto's waarop de elektronica is ingebouwd :?:
ben wel benieuwd of alles een beetje netjes is weg te werken zodat je geen gerotzooi krijgt met bijvoorbeeld loshangende kabeltjes waar je hoofdtandwiel doorheen vreet :roll:
netjes weg te werken? Tuurlijk . kan altijd! Ik ben hem nu wel flink aan het veranderen trouwens.
Heb zelf een Bell Hiller Mixer erop gemaakt.
en gisteravond mijn cd-rommetje via vertraging erop gezet. Motortje loopt lekker, moet nog op de heli testen. Ik had al wel gedeeltelijk een ander stukkie fram gemaakt. Dus ik ben nog aan het prutsen om het netjes weg te werken. Kreeg gisteravond nog wel een paar goede ideetjes, dus daar ga ik vanmiddag mee verder.
Keep you posted
Oh ja, voor de volledigheid, ik heb dus de DF52. die als enig nadeel eigenlijk heeft dat de hoofdmotor er snel uitfikt. Verder is het een tophelietje . Ik heb er een bellhiller mixer op gemaakt om hem zo veel mogelijk als mijn T-Rex te laten "aanvoelen". Zonder vliegt ie ook al prima.
normaal loopt er dus alleen een linkje van de bladhouder naar de paddlestang.