Nieuwtjes

1:18
dat is wat anders.
volgend jaar de rallycaup mee rijden.
dan zijn de jumps net bergen!! :D

Mhhh, ik vind het opzich wel een mooi chassis, de kappen vind ik nix eignelijk ;P Misschien passen de bodies van de Xray m18 en M18mt [hummer/escalade] er wel op :D Of die van HPI Mini auto's. Dan is het wel vet. Maar als rally wagen kan je dnek ik een wat grotere auto kopen, omdat deze erg snel vast komt te zitten, lijkt me... ;p

nieuwe Tekin Brushed en brushless 1:10 en 1:18 speedo's

SUPERKLEIN !!!

http://www.teamtekin.com/new products.asp

*rrrrrrrrrrrr* Habba habba 8O

FXpro.gif

R1Pro.gif

B1.gif

hmm volgens mij ook voor sensorloze motoren :) ben benieuwd hoe dat rijdt met een bijv. een mamba motor ... de pro is no limit in brushless :) het gaat de goede kant op !!

Is Tekin de 1:18 serieus aan het nemen of niet ?

Een regelaar met zoveel functies klinkt erg leuk maar dan alleen voor een 180 motor doet al die opties in het niets vallen want zelfs met een aan/uit schakelaar valt prima te racen met een 180 motor.

FASTER->you zei:
zelfs met een aan/uit schakelaar valt prima te racen met een 180 motor.

nou met een mamba 800 wil je echt wel wat meer als alleen een aan / uit

Daar heb ik het niet over, die micro regelaar is puur alleen voor een 180 motor, kon die nu ook 300 motoren aan zou ik nog kunnen zeggen dat al die functies nut hebben.

ehhhmmm TXT ???? wat een afgezaagd lelijk ding .... tjah voor wie van crawlers houdt ....

Is natuurlijk nog de prijs afwachten maar ik vind het er beetje goedkoop uitzien met die chassis platen. TXT ziet er stuk beter uit, maar ja die is vrij aan de prijs.

je kan hem niet vergelijken met een txt,
deze is schaal 1:12, en hij is 2wd... ik hoop dat er een 4wd conversie voor komt, dan wil ik hem wel kopen en ombouwen naar een crawler

douwe zei:
nieuwe CRC carpet knife. de generation x
met pivot ball voorwielophanging

Als je het mij vraagt mist er een onderdeeltje... Rechtsachter bij het pijltje wel en linksachter in het cirkeltje geen plaatje. :wink:
2e2ezvc.jpg

Heeft met de X te maken die op de achterkant zit. Zullen ze wel overnagedacht hebben.

Kijk ook is naar de oude versies hoe het daar zat. Daar zat de kant waar niet het spur zit ook heel anders.

douwe zei:
je kan hem niet vergelijken met een txt,
deze is schaal 1:12, en hij is 2wd... ik hoop dat er een 4wd conversie voor komt, dan wil ik hem wel kopen en ombouwen naar een crawler
Hij is eerder te vergelijken met de Wild Willy van Tamiya als ik het zo lees.
Als de prijs meevalt zit ik sterk te denken om er een te halen en om te bouwen tot een crawler

Ik heb meer de indruk dat de bulkheads links en rechts hetzelfde zijn. Links heb je dus een gat over omdat alleen aan de rechterkant de demperplaat door moet lopen naar achteren. Anders kun je namelijk de motor aan de bovenkant niet vastzetten....

Sleurhutje zei:
douwe zei:
nieuwe CRC carpet knife. de generation x
met pivot ball voorwielophanging

Als je het mij vraagt mist er een onderdeeltje... Rechtsachter bij het pijltje wel en linksachter in het cirkeltje geen plaatje. :wink:
2e2ezvc.jpg

Er mist helemaal niets,
de rode bulkheads zijn kennelijk symetrisch.( aan elke kant het zelfde )
het zwarte deel wat aan eenkant zit is om de motor aan vast te schroeven
aan de andere kant heb je dat dus niet nodig.

Back