Nieuwtjes

freekthefreak zei:
als jij de conclusie trekt dat er geen verkocht word omdat er bij jullie niet aan te komen is wil niet zeggen dat ie ergens anders in het land niet mee gereden word of wel aan te komen is

trek dat maar gerust door naar wereldwijd :)

wees maar gerust dat 'r genoeg mensen een Mi3 zullen willen. 't is niet omdat schumacher onderdelen hier moeilijker te krijgen zijn dat het elders ook zo is :wink:

Misschien al langs gekomen, maar nog wat foto's van de Asso TC5

ae_proto0107_3_l.jpg

ae_proto0107_2_l.jpg

ae_proto0107_1_l.jpg

Bron

hghaah het lijkt er inderdaad wel weer aardig op :)

maar nu is het dus toch eindelijk zover ... asso is eindelijk ook de KL*%#$ snaar ........

Beuuh.. Lijkt op alle andere onroads.. Komt er ooit iets nieuws?

FASTER->you zei:
hghaah het lijkt er inderdaad wel weer aardig op :)

maar nu is het dus toch eindelijk zover ... asso is eindelijk ook de KL*%#$ snaar ........

Die snaartjes gan de laatste tijd wel een stuk sneller dan jij Fred !

Leg je bezwaren nog eens uit tegen snaren.

een snaar rekt en is volgens mij echt niet veel sneller !! in de kerst race derde geworde van de 10 en de laatste heat m`n banden veels te nat .. anders had ik zeker tweede kunnen worden ...

volgens mij was ik weer eens de enigste met een as.

maar goed rek dus en meer kans op breuk en skippen .. het is gewoon minder direkt ... maar goed daarom rij jij waarschijnlijk ook met een 19
gewoon omdat je minder controle over je vingertjes hebt :)

ik met mamba 7700 een as en ko propo servo zal echt direkt m`n auto besturen ... volgas en dan minder gas betekent spinnen en dan wegrijden bij jouw zal gewoon rustig optrekken worden zeg maar ...... en ik heb liever torq steer links/recht als voor/achter .. maar ieder z`n ding alleen jammmer dat er nu weer een merk over is.

maar goed rek dus en meer kans op breuk en skippen .. het is gewoon minder direkt ... maar goed daarom rij jij waarschijnlijk ook met een 19
gewoon omdat je minder controle over je vingertjes hebt

Toch heb ik het idee dat jou aandrijving vaker stuk is dan de mijne,
hoewel het de laatste tijd veel beter met je gaat.
Breuk is onzin ik heb het nog niet gehad.
Rek en speling is echt nihil.

grootste verschil is de haakse omzetting van de aandrijflijn op twee plaatsen.

Enfin we hebben allebei weer goede moed voor de competitie !

PS : ik reed met een 19t omdat ik nog niet het maximale daar uit kon halen,
de laatste paar keer heb ik dat wel en stap nu over naar meer power.

Well what do ya know .. the trf is now also availeble in red :?

dhi07_kyosho_narms_l.jpg

man this is getting sooooo boring !!!

EDIT : Ps. oscar ik ben benieuwd wat je gaat doen .. 12 of lager of straks toch zonder remblokken (brushless).

BEAR96 zei:
Tamiya red, gaat net :)

Het is eigenlijk een Kyosho Stallion :roll: . Ik heb op de foto's gezien dat tamiya een nieuw stuursysteem aan het testen is. En ook een nieuwe wagen volgensmij :? . Hij lijkt erg veel op de TRF415MS:

dhi07_tamiya_wilck_l.jpg

dhi07_tamiya_graversen_l.jpg

Vic

Sterker nog.. Het IS een 415MS. Ik heb me laten vertellen dat Rheinhard TOSW ook met MS had gewonnen. De MS is een superauto voor indoor!

MeX101 zei:
Weet nie hoor vind ze allemaal maar op elkaar lijken :) Moeten we nu zeker gaan kiezen als we een kap van proto willen welke de veeetse koplamp en remlicht stickers heeft?
of de vorm :roll:

Back