Nieuwtjes

Discussie in 'Electro auto's' gestart door Oscar, 8 dec 2005.

  1. EZ man

    EZ man Guest

    Tamiya motor made by LRP (trekt uw prutogen open) LOL

    MJ
     
  2. Klamath

    Klamath

    Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Berichten:
    4.850
    Locatie:
    Westerhaar, Overijssel
    nouja... lamborghini's worden gemaakt door Audi, het is dan ook een Audi murciélago? Waar staat dat deze gemaakt zijn door lrp? want ik zie het niet staan. alleen maar omdat iemand het zegt dat "Zo op het oog lijken het me beiden van LRP makelij te zijn." betekend dat nog niet dat ze het dan ook zijn.
    houd stom kommentaar voortaan maar voor jezelf. ipv lol te maken over andere mensen, geef maar een bewijs dat het niet klopt... (talk is cheap, of wat was de uitspraak ook alweer?)

    Gr.
    Tim
     
  3. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Nee, niet alleen maar omdat iemand het zegt maar ook omdat we met zijn allen genoeg spullen gezien hebben en kennis van zaken hebben om een motor en ESC te herkennen als zijnde een bepaald type... Ik zet ook mijn geld op LRP als bron.

    Leuk voor de verzamelaar maar ik denk dat de meeste wedstrijdrijders toch dan gewoon met LRP blijven rijden. Ben wel benieuwd naar de prijzen haha... Tamiya kennende ;-)

    Joost.
     
  4. potloodslijper

    potloodslijper

    Lid geworden:
    28 aug 2005
    Berichten:
    1.605
    Locatie:
    Antwerpen
    Je weet duidelijk niet helemaal hoe het in zo'n situaties zit. Deze motor is duidelijk van de hand van LRP, net zoals Orion, CS, Speed Passion, Alien Power,... van de hand van Feigao zijn. Het is net zoals met afwasproducten, het is voor 95% hetzelfde product, enkel de verpakking (hier dus de sticker en in veel gevallen ook de motorcan) is anders.
     
  5. Klamath

    Klamath

    Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Berichten:
    4.850
    Locatie:
    Westerhaar, Overijssel
    sorry, maar nog steeds geen reden voor zo'n reactie. ik vind dat het ook wel leuk kan blijven hier.. ( sorry hoor, maar ik vond die reactie nergens op slaan )

    Gr.
    Tim
     
  6. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Join the club...
     
  7. Low_E

    Low_E

    Lid geworden:
    25 apr 2007
    Berichten:
    1.417
    Locatie:
    Dworp - Brabant - België
    Vond het ook een beetje een spijtige en ongelukkige opmerking, maar hou het er maar op da EZ Man het niet kwetsend bedoelde.

    idd, maar maakt wel een verschil voor bvb een Tamiya-cup waar je enkel met "Tamiya"-materiaal mag rijden.
     
  8. Ericjooo

    Ericjooo

    Lid geworden:
    4 mei 2006
    Berichten:
    987
    Locatie:
    Amersfoort
    Bij het bovenaanzicht van de auto is te zien dat het slechts een half Tamiya-stickertje is op de motor.....de andere helft lijkt inderdaad verdacht veel op een LRP X11 behuizing.

    groet,

    Eric
     
  9. EZ man

    EZ man Guest

    Als jij mijn commentaar kwetsend naar jou toe vind, sorry voor dat, was zeker zo niet bedoeld.
    Voor mij is dat een zwanske met een knipoog.

    Overigens lees dit maar eens:

    RC-Japan * Tamiya TRF416 World Edition

    Zegt genoeg dacht ik.

    MJ
     
  10. Rogier

    Rogier Guest

    Ook inmiddels foto's van de F103R die er binnenkort komt. Het gaat hier om het 15th anniversary model... Ik ben blij dat ik even gewacht hen met het kopen van de F103RM. Deze is wel erg mooi...

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. corsa57

    corsa57

    Lid geworden:
    20 feb 2007
    Berichten:
    112
    Tek het je niet aan je leven is toch geen krentenbol?

    PQ
     
  12. Klamath

    Klamath

    Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Berichten:
    4.850
    Locatie:
    Westerhaar, Overijssel
    Zegt idd genoeg. En sorry, je reactie is me denk ik gewoon in het verkeerde keelgat geschoten, Ik zou me er niet zo druk om moeten maken eigenlijk.

    @Roger, waar rijd je met zo'n auto? ik bedoel, hij heeft volgens mij geen vering, of wel? ziet er in ieder geval wel mooi (en simpel) uit.
     
  13. Rogier

    Rogier Guest

    Op het circuit. Het is een F1 chassis, direct drive en dus razend snel. (met een snelle motor) En als je HEEEEEEEEL goed kijkt, zie je een grote demper (vering) in het midden zitten.... :D:D:D
     
  14. Alex F.

    Alex F.

    Lid geworden:
    25 okt 2006
    Berichten:
    2.767
    Locatie:
    Den Haag
    ik heb zelf 3 stuks f103's (lm, RX, TRF) lol. Het zijn leuke auto's maar alleen jammer dat je de rijhoogte aan de voorkant niet kunt afstellen. Die aluminium bulkhead om de servo vast te zetten is eigenlijk nutteloos. Hadden ze beter tubedempers kunnen maken of zoiets.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  15. Oscar

    Oscar verslagschrijvers

    Lid geworden:
    5 jun 2004
    Berichten:
    2.289
    Locatie:
    Alkmaar
    Die alu bulkhead voor de servo is zeker wel nuttig,
    die van plastik heb ik al vele malen stuk gereden.
    Dat geld overigens voor de hele voorwielophanging,
    die is ech erg snel stuk.

    Vandaar dat ik er zelf een ontworpen heb.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
  16. Alex F.

    Alex F.

    Lid geworden:
    25 okt 2006
    Berichten:
    2.767
    Locatie:
    Den Haag
    Ik heb de servo vastgeplakt tussen twee bulkheads van plastik met daarop de optionele frp topdeck van tamiya en deze heb ik niet kapot kunnen krijgen. Ik heb toch harde klappen gemaakt met dat ding. Maar goed, ieder zijn eigen ervaring..... Ik blijf er bij... ze hadden beter tube dampers kunnen maken :).
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  17. thibaultvdb

    thibaultvdb

    Lid geworden:
    4 feb 2008
    Berichten:
    151
    Locatie:
    Neerijse, België
  18. Low_E

    Low_E

    Lid geworden:
    25 apr 2007
    Berichten:
    1.417
    Locatie:
    Dworp - Brabant - België
    Nieuwe mini van HPI (Front 2WD)

    bron: rc-mini.net

    [​IMG]

    .. en die haalden hun mosterd weer elders
     
  19. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    De Protoform R9-F was al even uit, nu is daar ook de Protoform R9-R van gemaakt.

    Een body die de een prachtig zal vinden, en de ander afschuwelijk. Zelf ben ik benieuwd of deze NOMAC legaal wordt (EFRA issie al), en hoe deze zal rijden:


    [​IMG]

    [​IMG]


    Groet Robert
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2008
  20. Low_E

    Low_E

    Lid geworden:
    25 apr 2007
    Berichten:
    1.417
    Locatie:
    Dworp - Brabant - België
    wat zijn de voordelen van deze modellen bvb tegenover een Mazda 6.
    + wat gaat het verschil zijn tussen de R9-F en de R9-R?
     

Deel Deze Pagina