M
MAXD
Guest
Ik ben benieuwd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
GIZMO1991 zei:Wat je ook kan doen om de muziek op de site uit te zetten is gewoon op het stoptekentje linksonderaan de pagina klikken.
die rs-540 halen niet hoger dan 23 km/hVictor zei:Uhh, nee :wink: . Blijft Nikko, een standaart Tamiya buggy (zoals de Mad Fighter) gaat 32 KM/H.
Vic
idd, venom speedmeterRoelof zei:Met een snelheidsmeter ????
andreetje zei:Veel mensen oordelen hier over de nikko's zonder dat ze er zelf 1 gehad hebben.
Ze zijn best stevig en er zit een aardige snelhied in voor een beginner.
Maarja je moet er ook niet te veel van verwachten want zo duur zijn ze niet.
de status van mijn nikko:Mattijn zei:andreetje zei:Veel mensen oordelen hier over de nikko's zonder dat ze er zelf 1 gehad hebben.
Klopt, maar "indistructable" zoals op de nikko site word gezegt zijn ze niet xD. als ik alle filmpjes enzo bij elkaar heb maak ik wel een compilatie ervan. Maar ik ben er van overtuigd dat ze 30 wel halen, het chassis is best licht en klein.
Zie mijn onderschrift voor de status van mijn nikko![]()
TT-01 rcdriver zei:de status van mijn nikko:Mattijn zei:andreetje zei:Veel mensen oordelen hier over de nikko's zonder dat ze er zelf 1 gehad hebben.
Klopt, maar "indistructable" zoals op de nikko site word gezegt zijn ze niet xD. als ik alle filmpjes enzo bij elkaar heb maak ik wel een compilatie ervan. Maar ik ben er van overtuigd dat ze 30 wel halen, het chassis is best licht en klein.
Zie mijn onderschrift voor de status van mijn nikko![]()
kleur: stoffig
power%
apk: ?
de staat: rijbaar..