NIKKO auto's

• Topicstarter Topicstarter Jeremy-007
  • Startdatum Startdatum
Aangezien je onderschrift maar 2 regels groot mag zijn. Past het nu nog steeds niet :wink: (ff aanpassen dus :mrgreen: )

Mijn nikko Evolution is jaren terug overleden omdat het differentieel door drieen was.

Groet Robert

Ik heb mijn vorige evolution ook stuk gereden,door overkop te gaan :lol:
gevolg: kromme stuurstang+velgen kapot

GIZMO1991 zei:
Ik heb mijn vorige evolution ook stuk gereden,door overkop te gaan :lol:
gevolg: kromme stuurstang+velgen kapot

Door over de kop te gaan? :p doe je goed, die van mij is nu al 1000 x over de kop gegaan, 1000 keer gejumpt een 1000 gebotst :P

Ge moet ook nie zo wild rijden met die auto's he. En als ge er een beetje mee kunt rijdenn gebeurt da ook allemaal nie.

Met mijn evolution die ik nu heb heb ik ook al zeer veel gesprongen maar ik denk dat bij die vorige een fout in de auto zat want als ik naar rechts stuurde ging de auo vooruit dus dit was al niet erg gezond en dan tegen een schans overkop gevlogen dus autotje kapot :evil:

Ohja als je er nitro over gooit en ze in de fik steekt kunne ze ook neit tegen, misschien ook handige tip

Mattijn zei:
Ohja als je er nitro over gooit en ze in de fik steekt kunne ze ook neit tegen, misschien ook handige tip

zo gaat het ook als je het beu bent :P :lol:

Hij was al dood... we ging dr mee gooie enzo en toen begon hij ineens te roken... dus dat zagen we als een hint xD

mijn nikko is nog nooit kapot gegaan, en al zeker 6jaar oud!! maarja, daar ging dat oude model dan ook niet hard genoeg vor :P

Zoals ik al zei filmpje komt ooit nog wel een keer; hier wat fototjes:

17917001950.jpg

17917010457.jpg

17917014328.jpg

17917030970.jpg

BIj mij is er ook 1 wiel afgebroken maar dat heb ik zelf weer gemaakt.
Alleen me bieden achter veringen zijn helemaal verrot.
Met andere woorden de achter kant licht er zo goed als af.

het lijkt net mijn oude subaru die onder een echte auto was gekomen :lol:

maja toch... ik heb menig nikko met sprintmotor!!!!!!! er DIK uit gereden met me Tamiya! en in mijn tamiya zit niet eens een snelle motor ofzo en is niet getuned.

lol ik vond het eigenlijk best wel leuk, en trouwns die auto was toch al dood...

Ik heb ook een nikko auto die helemaal kapot is, maar ge kunt daar nog onderdelen van gebruiken voor andere autokes.

Back