Ipv de NE batterijhouder een kabeltje solderen, net als de mSR heeft, en klaar. Maar de mSR is ook een leuke heli. Ook niet perfect, maar anders.
Het zit 'm nou net in het solderen. Ik kan (nog) niet solderen. en ik heb geen soldeerijzer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ipv de NE batterijhouder een kabeltje solderen, net als de mSR heeft, en klaar. Maar de mSR is ook een leuke heli. Ook niet perfect, maar anders.
Het zit 'm nou net in het solderen. Ik kan (nog) niet solderen. en ik heb geen soldeerijzer.
Hey als het gaat over bijleren is het nooit oftoppic hoor!Mmmm.... Mijn opa heeft geloof ik nog wel een soldeerbout liggen en ik denk dat hij mij ook wel wil leren solderen. Ik zal het hem binnenkort gaan vragen. Er zal vast wel een soldeer topic zijn. Daarin kan ik dan discusseren over solderen. Het lijkt me een goed idee om evenntopic: te gaan.
is het echt dezelfde plug? ik heb er nooit echt naar gekeken, maar ik denkt niet dat die plug dezelfde is.
spijtig dat het airwolf kapje niet lukt =/
Ik heb net even eenmoment meegemaakt. Eerder heb ik gezegd dat de andere kapjes die een ander landingsstelsel gebruiken niet op de solo kunnen vanwege de plug. Nu heb ik even goed gekeken en ben erachter gekomen dat het landingsstelsel vastzit aan de printplaat met een plug. Rara welke plug is dat? De plug die ook op de Blade MCX, MSR en MCX2 zit
, maar het airwolf kapje kan niet op de solo vanwege het gewicht
.
De plug is niet 100% hetzelfde, maar met een beetje wringen schijnt het wel te passen.
Kun je de Solo niet "opvoeren" door er 2 staartmotoren van de Bravo SX in te zetten? De huidige Solo motoren zijn hetzelfde als die van de staart van de Bravo SX, en de diameter van het motorhuis is bij de Bravo SX staartmotor hetzelfde gebleven. Moet je alleen wel de tandwielen van de oude motoren overzetten...
Als de motoren van de solo dezelfde zijn als die van de staart van de bravo zouden de prestaties hetzelfde blijven als je 2 bravo staartmotoren erin stopt, toch?![]()
De staartmotor van de Solo Pro is gelijk aan de motoren van de Solo coax. De Bravo SX heeft een sterkere staartmotor dan de Solo Pro, dus als je daarvan 2 in de Solo coax zet heb je meer vermogen.
Mmmm... Je hebt dan wel meer kracht maar de vliegtijden worden minder en ik weet niet of de standaard printplaat (regelaar, ontvanger en servo's) de extra stroom aankan. Trouwens, ik heb net gezien dat de pinnetjes waarmee het kapje vastzit bij de MSR bijna naast elkaar zitten. Bij de Solo zitten de pinnetjes ergens anders. Nog minder kans op een airwolf kapje op de solo.
PS: Ik houd binnenkort mijn partijtje (ben al jarig geweest) en ik ga geld vragen en nodig de hele klas (29 kinderen) uit, dus kom maar op met die Blade MSR en Airwolf kap!Verdere discussies over de MSR mogen plaatsvinden in het MSR topic. (Journaalstem)
Ik heb weer eens pech. Er is een gewichtje van de flybar losgekomen. Ik denk dat als ik het lijm de flybar uit balans raakt. Dat wordt weer een paar dagen wachten op een reserve.
Als je het lijmt moet je een klein beetje lijm op het andere gewichtje druppen. Zo behoud je de balance wat.
als je een druppeltje lijm (welke doorzichtig opdroogt) op het metaaltje doet zie je dit nauwelijks nog hoorOf tape. ziet er denk ik wat beter uit.