NK 1:10 brandstof

Opvallend dat altijd de Mach als 6de baan gebruikt moet worden, en zonder mach geen 6de wedstrijd. Ooit van Genk gehoord? En ja dat is België. Misschien wel de groei die je zoekt.

Idd , nieuwe banen , nieuwe uitdagingen, of is het onbekende die de mensen bang maakt ?
 
Opvallend dat altijd de Mach als 6de baan gebruikt moet worden, en zonder mach geen 6de wedstrijd. Ooit van Genk gehoord? En ja dat is België. Misschien wel de groei die je zoekt.

Ik denk dat Arcell daar niet eens bij stil heeft gestaan Peter, zeker niet bewust.
Maar het is natuurlijk niet verboden voor Genk, om contact op te nemen met de NOMAC om een ronde te organiseren, tis tenslotte een volwaardig NOMAC lid.
 
Ik denk dat Arcell daar niet eens bij stil heeft gestaan Peter, zeker niet bewust.
Maar het is natuurlijk niet verboden voor Genk, om contact op te nemen met de NOMAC om een ronde te organiseren, tis tenslotte een volwaardig NOMAC lid.

Nee inderdaad, vroeger reden we met het alternatieve NK zelfs een wedstrijd in Oberhausen en dat was ook heel leuk.
Wat mij betreft hoe meer banen hoe beter.
Ik hoop dat er in ieder geval 6 wedstrijden komen en 2 schrap resultaten en vooral dat een hele bups rijders zich ook daadwerkelijk inschrijft.

Ik heb er zin in....................
 
Gelukkig was mijn eerste reactie toen met zei "6 wedstrijden omdat de MACH erbij kan" ook - "En Genk dan?"

De mensen van Genk hebben al een 2 jaar/keer aangegeven dat ze een wedstrijd willen, helaas kwam het dit jaar niet goed uit omdat men niet op het voorzittersoverleg aanwezig was - we hebben toen als sectie voor zekerheid gekozen.

Aangezien men Groningen geen prettige accomodatie vindt, is het wellicht een idee om die met Genk te vervangen. Blijft het in ieder geval lekker ver weg! Overigens heb ik gehoord dat ze in Genk heerlijk kunnen BBQ'en ;-)

Het voorstel van 6 wedstrijden en 2 schrap gaan ik als sectie zelf indienen. Dat betekend niet automatisch dat de sectie ook voor stemt! Hier moet 'k nog even over nadenken....
Over gelijke resultaten is in principe al e.e.a. opgenomen en daar hoeven we dus niets aan te veranderen en/of toevoegen. Daar staat als ik het me goed kan herinneren dat de laatste wedstijd, de wedstrijd is waar bijde rijders aanwezig waren.
 
Genk, een hele gave baan om te rijden!
Met een 1/8, kun je einde rechte stuk volgas nemen tot halverwege in de bocht, maar je moet wel op de ideale lijn zitten, zit je dit niet, haal je de bocht niet!

Een uitdaging!
 
Hieronder een quote uit een van de 1:10 voorstellen voor komende zondag. Een mooi en helder betoog om niet meer dan de huidige 5 races te rijden. Alhoewel meer races voor de die hard mooi lijkt, hebben we afgelopen jaar gezien dat de aanwezigheid van de 'vrije inschrijvers' erg van toegevoegde waarde was voor de races. Als je meer nk's organiseert wordt zeer waarschijnlijk het aantal vrij inschrijvers per wedstrijd lager. En daarmee gaat de sfeer en gezelligheid achteruit.

Oftewel, liever minder maar gevulde races of vaker met een klein groepje op de baan. Groei komt uit de vrije inschrijvers!


Meer wedstrijden lijkt mij een slechte zaak, de spoeling is al dun. Wanneer je het aantal wedstrijden gaat uitbreiden zal het aantal rijders per wedstrijd alleen maar minder worden. Veel rijders hebben niet de mogelijkheid om 6 of meer wedstrijden per jaar te rijden. Daarnaast willen sommigen ook nog de wedstrijden rijden op hun club. Ik denk dat het belangrijk is dat dit ook blijft gebeuren.
Gelukkig hebben we wel een groot aantal banen die een NK willen organiseren. Om ervoor te zorgen dat elk circuit om de zoveel tijd een NK krijgt lijkt het mij verstandig om dit op papier te zetten dmv een roulatie systeem, zoals bijv. ook gebruikt wordt bij de 1/10 electro.
 
Je ziet dat de wedstrijden die ver weg zijn minder goed bezocht worden, hiermee ga je automatisch circuits uitschakelen. Je kunr hierop ontkennen maar het zal een automatisch gevolg zijn.
 
Vergeet het maar Bart, Julius gaat niet winnen.
Ik ga voor een 6x op rij nr.1..!!
en mag geen kopshim meer veranderen, wel de plug.
 
De vergadering was door Ruben goed in elkaar gezet, netjes met een presentatie. Ruben had alle voorstellen die een beetje op elkaar leken verzameld en samengevoegd. Door deze methode hebben we goed de voor en nadelen kunnen afwegen en is er naar mijn mening een eerlijk verloop geweest tijdens de vergadering en zijn de gemaakte keuzes het beste voor iedereen in de sectie. Dat is veel beter dan alleen maar voorstellen afschieten die niet volledig zijn, ben blij dat het zo gelopen is. Weer wat geleerd, zo kan het dus ook.

Ruben blijft in 2014 in de sectie, Gaston komt hem helpen en daar zijn we blij mee, ook een man met visie.
 
Laatst bewerkt:
Meedoen ga 'k zeker, proberen je tegen te houden ook, maar 'k beloof niets :D

Vanuit het verleden weet ik dat je dat best goed kan Ruben. ;)

Gelukkig hebben we de foto's nog:



:D

En inderdaad alle lof voor Ruben en Gaston. De 1/10 vergadering was goed voorbereid en verliep soepeltjes.
 
Vanuit het verleden weet ik dat je dat best goed kan Ruben. ;)

Gelukkig hebben we de foto's nog:



:D

En inderdaad alle lof voor Ruben en Gaston. De 1/10 vergadering was goed voorbereid en verliep soepeltjes.

Prima PR voor 't sectiebestuur dit :o

Maar, bedankt voor de lof - prettig om te horen!

Wel jammer dat we 'n winter moeten wachten he?
 
Wel jammer dat we 'n winter moeten wachten he?

Nou ik ben al serieus in training hoor, en heb de tijd hard nodig.

ouderen fitness
fysio
ontspanningstherapie
diëtist
oefenen hoe mijn nieuwe auto in elkaar zit
motoren tunen

Ik snap niet dat je zoveel tijd over hebt Ruben :)
 
Back
Top