Op zondag 7 februari 10:00 tot 16:00 geeft de NOMAC 1:10 on-road sectie in samenwerking met de Raco een sleutel clinic.
De brandstof 1:10 raceklasse is één van de klasse waar je veel aan de auto af kan stellen.
Om het nieuwe raceseizoen goed van start te gaan is er bijna de hele dag een sleutel clinic waar je met je 1:10 brandstof auto langs kan komen om alle in en outs te leren.
Ervaren NK rijders zijn aanwezig om je te helpen.
Niet alleen wedstrijdrijders zijn welkom maar ook iedereen die geïnteresseerd is in RC nitro on-road brandstof rijden.
Locatie Raco 2000
Aanvang 10:00 tot 16:00
Ik kijk erg uit naar het aankomende seizoen.
Als het goed is gaan veel voormalige Kyosho cup rijders de overstap maken naar de 1/10 on-road.
Het is de bedoeling om dit seizoen een NK en een Nomac klasse te rijden.
Vind ik erg fijn omdat ik wel eens mee heb gereden met de NK klasse, maar deze jongens gaat schandalig hard.
Met de nomac-klasse kan ik, hopelijk, alles een beetje bijhouden.
Maar de nomac-klasse is ook ideaal voor mensen die ook wel wedstrijden willen rijden, maar de NK-klasse misschien ook te hoog gegrepen vinden.
Samen met de rest van "team Lelystad" hebben wij de laatst 3 seizoenen meegedaan als "open inschrijving".
Dit seizoen gaan 2 van de 3 met een licentie van start.
Mijn ervaring met het rijden op de NK is niks dan goeds.
Het is een gezellige club en hulp is er altijd, als je deze nodig hebt.
Er zijn zelfs mensen die jou een zender/ontvanger lenen als jouw zender het op de racedag de pijp aan maarten heeft gegeven.
Dave, nogmaals bedankt. Want ik ging die dag wel weg met een trofee. B-finale, maar toch.
Dus voor de twijfelaars, kom eens een keer meedoen.