NK 1:10 brandstof

Er is begin dit jaar de afspraak gemaakt dat de 1:10 sowieso door gaat ongeacht de opkomst maar er zal wel weer ergens achter de oren gekrabt gaan worden....

Beste allemaal,
Er is zeker geen sprake van stugheid! Ik heb gemeld dat AMCA niet zomaar een wedstrijd kan verplaatsen. Het verschuiven van een wedstrijd is best mogelijk, maar dan moet het mogelijk zijn t.o.v. andere geplande races op de AMCA, deelnemers moeten hun agenda aan kunnen passen en last but not least de vrijwilligers die een wedstrijd mogelijk maken moeten ook ruimte hebben in hun agenda...

Verstandig is m.i. dat de NOMAC sectie BC 1:10 en KWC AMCA direct benaderen (e-mail adressen staan op de AMCA website)...

Dit voegt echt totaal niks toe Roelof.

Heb je helemaal gelijk in Roy, behalve dan een persoonlijke en negatieve mening over de 1:10 klasse.

Ik denk en hoop dat er volgend jaar toch een aantal dagdeelnemers van dit jaar de stap gaan wagen naar de NK omdat het met de huidige motoren een stuk makkelijker en gelijker is geworden. Afgelopen weekend waren er toch ook weer 5 die het hebben geprobeerd. En helaas was de opkomst in de NK klasse laag door diverse omstandigheden.

De volgende rij ik weer mee.

En over het verzetten moet je niet op een forum gaan zitten maar moet je naar het sectiebestuur en het KWC bestuur gaan en die moeten met de Amca gaan overleggen. In dit geval kan de Nomac en de Amca er niks aan doen en moet je naar Kyosho Duitsland reageren.

Laatst bewerkt:
En vergeet niet bij verzetten dat er ook clubs zijn die hun kalender hebben gemaakt naar aanleiding van de Nomc kalender.

3 uren van Heemstede in de week erna en de Piston Cup (open clubwedstrijdenserie) op de Raco2000 in het weekend ervoor.

Als de besturen zijn benaderd en je hebt een antwoord gekregen dan zul je daar genoegen mee moeten nemen ook als het je niet bevalt, want een forum bied echt geen oplossing en geeft direct een heel negatief beeld over de vrijwilligers van de bestrokken club en de klasse.

Het KWC heeft voor de wedstrijd in Gouda al contact gezocht. In principe kunnen we als sectie niet zomaar een wedstrijd verplaatsen. Op de NK hebben ze 't ook nog gevraagd, maar d'r was toen nog niets veranderd.

Inmiddels heeft de KWC een plekje gevonden bij de brandstof clubwedstrijd bij de AMCA.

We hobbyen lekker verder..!!
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er netjes uit.

De rest van de auto is ook wel erg netjes schoon.

Weet je toevallig ookal welke vertanding je gaat rijden op de Amca tijdens het NK.

@kweetniet een NK kan niet zomaar naar een andere datum worden gezet. Er zijn clubs die hun kalender afstemmen op de NK kalender. En er zijn ook rijders die op basis van de kalender vrij aanvragen of nemen zodat ze mee kunnen doen. En eind augustus zijn er misschien ook wel rijders op vakantie. En bijvoorbeeld ook bepalen of ze een licentie nemen of niet.

In dit geval ligt de schuld buiten iedereens macht maar komt het door Kyosho Duitsland

Is dit ook niet mogelijk voor de NK dan? Anders sta je er met 16 man...

Daar ben ik nog over aan 't nadenken eigenlijk.

Samen op zo'n dag word het waarschijnlijk al krap, vanwege de verschillende klasses (maar niet gechecked, dus kan anders zijn).
Er zijn ook een aantal AMCA rijders, die misschien wel het clubkampioenschap willen rijden - ik weet het niet.

Een hele andere vraag - zijn er nog voorstellen voor de EFRA?
Deze moeten we deze maand indienen!

Waar ik direct aan denk is:
- Hand-out tyre voor alle EK's

Bijna met Roy eens:
NT12T1 en huidige Hipex uitlaat of de 3501 set voor iedereen.

En banden smeren is en blijft verboden.

Handout band op internationaal nivo vind ik een goed idee, niet voor wedstrijden op nationaal nivo.

Bijna met Roy eens:
NT12T1 en huidige Hipex uitlaat of de 3501 set voor iedereen.

En banden smeren is en blijft verboden.

Handout band op internationaal nivo vind ik een goed idee, niet voor wedstrijden op nationaal nivo.

't gaat om EFRA, dus "niets met nationaal te maken". Waarom de NT12T1 op EFRA niveau? Dat word een motor voor elke kwalie he... bovendien denk ik niet dat zoiets er doorheen komt :-)

Waarom geen hand-out band op nationaal niveau?

Back