Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog zo'n exceptioneel goede piloot die waanzinnig goed met zijn eigen spullen kan omgaan.Ik mis in de diverse nabeschouwingen de prestatie van Egbert van de Laan. Hij vloog met een eigenbouw kist van zijn collega Gerard. De kist heeft een span van 250 cm. En weegt rond de 800 gram. Met vier keer een duizend een puike prestatie, die met een beperkte voorbereiding behaald werd.
Na een lofzang over de El Niño ook nog een lofzang over mij.Daarnaast vind ik de lofzang over de El Nino een beetje overdreven. Ik zoek het meer in het feit dat Alex een exceptioneel goede piloot is en waanzinnig goed met zijn eigen spullen kan omgaan zodat hij het maximale eruit haalt.
Nog zo'n exceptioneel goede piloot die waanzinnig goed met zijn eigen spullen kan omgaan.
Na een lofzang over de El Niño ook nog een lofzang over mij.![]()
Misschien zegt dat meer over die piloten. Ik zou er zo niet één weten overigens. Kisten worden gekocht en weer verkocht. Ik zie ook nog maar weinig Ultima's op de nederlandse velden. Een groot deel van de El Niño piloten wereld wijd heeft na de eerste aanschaf minimaal nog een 2e en soms ook nog een derde aangeschaft. Ik begrijp eigenlijk ook niet jouw anti El Niño houding. Jij hebt er nooit één gehad dus kun/moet je er ook niet over oordelen. De El Niño staat qua prestatie zeker op gelijk niveau als bv. de Pike dynamic of explorer. De eerste modellen hadden dan misschien nog een paar kleine gebreken maar dat is allemaal opgelost.