NK Seizoen 2013 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is een leuke lijst met circuits!
27/28 april AMCA
25/26 mei MACH
29/30 juni RACO 2000
27/28 juli HFCC/Lelystad/Hotwheels
24/25 aug Baanbrekers
28/29 sept Lelystad/HFCC/Hotwheels

Volledig met je eens Alex.
Alleen mocht het voorstel om de NK in 1 weekend te houden doorgang krijgen dan gaat die vlieger voor de pro10 rijders niet op;)

mvg Roy

Als dat voorstel goedgestemd wordt dan zou dat erg fijn zijn maar goed. Tot zover vindt ik de lijst met circuits er ook erg prettig uitzien. Genoeg banen waar we flink kunnen knallen met de Pro10's. Hopelijk kan ik aankomend seizoen een hoop races mee rijden dan.

Ik denk dat Chris doelt op het feit dat er op twee (drie genoemd) circuits alléén met electro gereden wordt en niet met brandstof maar technisch heb je gelijk. Op alle banen wordt gewoon met electro gereden.

Staat mij iets van bij, dat standaard de electro-only circuits altijd een plek in de kalender hadden en dat de overige wedstrijddata rouleerde tussen de brandstof/electro circuits.

Of is dit verandert geraakt?

Staat mij iets van bij, dat standaard de electro-only circuits altijd een plek in de kalender hadden en dat de overige wedstrijddata rouleerde tussen de brandstof/electro circuits.

Of is dit verandert geraakt?

Dat was inderdaad altijd wel het geval ja. Of dat echt een harde regel is en nog steeds van toepassing is durf ik zo niet te zeggen. Helaas heb ik afgelopen vergadering niet bij kunnen wonen en durf dus nog even niet te zeggen hoe de kalender tot stand is gekomen. Ik vind het in ieder geval een goede agenda met zeer diverse banen, en ook banen waar we al even een poos niet meer geweest zijn (AMCA, RACO).

Yep, en de MACH kan op dit moment amper een brandstofwedstrijd organiseren en mag denk ik nu ook wel als een electroclub omschreven worden.

@ Alex, zie je het al voor je, MACH als electro club verder?
Ik denk niet dat dat tot een stemming gaat komen. LOL
Brandstof hoort bij de MACH, als zand bij het strand

oh nee, lijkt me niet verstandig. Dat wil je als electro rijder ook niet want er zijn waarschijnlijk te weinig electro rijders om de club draaiende te houden.

Als electro rijders zeiken we (ik ook) over het geluid etc maar het is met de stock motor setjes al een stuk minder. Wat ik zo hoor van de testen wordt het weer een beetje normaal kwa geluidsniveau waarbij de prestaties best goed zijn met de iets snellere motoren. In ieder geval goed genoeg om interessant te blijven voor een gevorderde rijder en nog steeds een handvol voor andere.

Zal hopelijk weer meer brandstof rijders aantrekken als de klasse ingeburgerd is.

Laatst bewerkt:
Yep, en de MACH kan op dit moment amper een brandstofwedstrijd organiseren en mag denk ik nu ook wel als een electroclub omschreven worden.

Gaat er niet om wat er gereden wordt op het circuit, maar over de layout.
De electro circuits zijn ontworpen voor 1/10, de brandstof circuits voor 1/8.

Met een 13.5 motor op een 1/8 circuit is niet zo spannend.....

Die (1/8 ) circuits liggen er toch al héél lang en er worden ook al héél lang NK's op gereden. Wellicht toch eens gaan nadenken dan of een 13.5 niet te mild is voor de TC stock. Misschien dan toch een keer upgraden naar een 10.5? Het blijft wel een NK natuurlijk en geen clubwedstrijden :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back