Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
leuke geschiedenis les van iemand met 10 jaar ervaring waarbij een formule 1 met 32t al de limiet is van wat hij aankan….Geen probleem hoor, iedereen doet wat hij leuk vind naar zijn kunnen maar om een klasse langzamer te maken omdat iemand niet de tijd of moeite neemt om de spullen te leren is een achteruitgang voor degene die dat wel doen. …..Overigens leuke discussie met mensen die de klasse niet eens rijden of die geen NK's rijden maar wel denken het te weten. (ik ook!) Wel opvallend dat het elk jaar weer hetzelfde is met de discussies over de voorstellen om het NK NOG beter te maken
....."Shut up and drive" is een goeie slogan voor een t-shirt.
![]()
@roelof. Maar er is geen regelement die dicteerd hoe alles moet worden afgesteld. Het is vrij en er komt vanzelf een balans, dat is de kern van het verhaal.
1) Is dit een openbare discussie en mag iedereen reageren?
2) Voor wie is de NK stock competitie?
3) Is er een doorstroom van NK stock naar NK modified?
4) Hoelang rijd Rob Janssen al NK stock (gewoon nieuwsgierig)
5) Waarom is ooit het reglement veranderd dat de club je voordraagt om NK stock te gaan rijden?
6) Waarom is er niet een NK setup discussie zoals in Pro10 draadje? Waar iedereen open over de auto setup schrijft.
7) Als ik nog meer vragen heb, mag ik die dan stellen?
1) ja
2) iedereen
3) helaas niet
4) --
5) Is nooit een reglement geweest, deelname aan NK's zijn altijd vrij (mits in het bezit van licentie) geweest. In het verleden zijn er wegens de enorme drukte wel voorrondes gehouden in regio's.
6) er zijn wel wat van dit soort draadjes op andere fora
7) uiteraard
Na volgensmij 2 jaar het runnen van de Elektro sectie binnen de Nomac (samen met Patrick Jongenelis) heeft Ton Verstraten besloten niet meer verder te gaan in het sectiebestuur. Afgelopen seizoen heeft Ton de moeite genomen mij 'in te werken' als sectievoorzitter en heeft hij achter de schermen nog veel verricht voor het mogelijk maken van de EC10 wedstrijden dit seizoen. Bij deze wil ik hem dan ook nogmaals bedanken (mocht je dit lezen).
Vervolg:
Het vervolg is dat ik er nu alleen voor sta in het sectiebestuur. Naar mijn idee is het het beste zoiets niet in je eentje te doen, maar altijd met minimaal 2 personen. Bij deze dan ook de oproep aan diegene die het wellicht zien zitten samen met mij het sectiebestuur van de EC10 binnen de Nomac te gaan voortzetten in het seizoen 2013. Denk er over na, en mocht iemand meer info willen over hoe of wat, stuur me gerust een bericht.
En toen was het stil... ?!
Wel grappig om oa. in dit topic te lezen hoeveel mensen precies weten hoe het moet gebeuren maar niet de organisatie willen aansterken.
ik pas er voor Rob............
Ik heb het 2 jaar gedaan en dat vondt ik genoeg.
Ik race weer in Belgie volgend jaar.
Maar idd een uitgelezen kans voor mensen om nu bij jou in te stappen.
Gr Patrick