Lachen met jullie…mensen die een kritische toon zetten zijn: zeikerds, hebben altijd wat te mekkeren, of te zeuren, kunnen niet sturen, zijn klagers, enz, enz…en die worden er dan ook nog eens beticht van stemmingmakerij…???
Ik heb voor die mensen even de betekenis “stemmingmakerij” opgezocht…!!!
>> Het opwekken van een negatieve stemming, jegens iets of iemand…
>> Het opnemen van een negatieve gezindheid tegenover iemand of iets…
>> Het opjutten van een groepering met een bepaald doel…
...Interessant…vindt je ook niet…!!!
“wat een slap gezeik zeg…gewoon beter sturen
en dan vol gas door die bocht"
Hmmm, en dan nog een slecht advies geven ook, de baaninzetter gaat het nog druk krijgen met jou…
Gelukkig ging men bij de DTC, in samenwerking met de wedstrijdleiding, iets volwassener om met de bedenkingen van de rijders…even snel een stemming…de bocht werd verwijderd…iedereen blij…alles in goede harmonie…ik snap echt niet waar hier al de commotie over is…!!!
Bij de DTC gaat men van een heel ander principe uit;…”iedereen is welkom”…met wat voor level aan stuurmanskunst dan ook (en dat is dan ook aanwezig)…
aangezien wij de keuze hadden…heeft het merendeel van de rijders ervoor gekozen, dat ook… “bijna iedereen” …op gemoedelijke manier, het circuit moest af kunnen leggen (deels uit collegialiteit en andere misschien weer uit zelfbehoud, daarnaast heb ik hier mijn persoonlijke visie en advies gegeven)… Hoe dan ook, een enkeling was (misschien) teleurgesteld, maar niemand heeft termen in zijn mond gehad/of genomen welke ook maar leken, op de termen die hier gebruikt worden toz van iemand, met een andere mening….pffff...wat is jullie probleem…???
PS. Voor de geintresseerde, ik was voorstander, maar heb mijzelf van stemming onthouden ivm, dat ik van mening ben, dat mijn stem niet mag leiden tot schade aan het materiaal van een ander, en het mag ook niet leiden tot het wegnemen van een ander zijn plezier in het racen bij de DTC..termen die mij hiervoor toegeschreven worden..daar distantieer ik mij van..!!
Dat bij een WK of een NK de lat hoger of anders gelegen wordt, daar zullen jullie weer volwassen mee om moeten gaan…dat is jullie probleem...zelfs nogmaals na de uitleg van “Alex F”…zijn er mensen die kennelijk het niet begrijpen, of andere motieven hebben om een ander te bekritiseren…over stemmingmakerij gesproken….!!!