Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heren nk rijders. Ik ben een body aan het knippen voor mijn toerwagen. Nu zie ik inhet regelement dat bodies niet hoger mogen worden geknipt dan de laagste kniplijn. Beetje vage zin maar ik begrijp er uit dat je de kniplijn van de body fabrikant moet volgen.
Wat is nu correct? Het maakt bij 1/10 brandstof nl. nogal wat uit hoe je de body monteert.
Nb. Dit is geen aanval op regelementen, gewoon een vraag![]()
er komt vast nog wat aanvulling van de andere rijders.
Maar "hoger" zal refereren aan de hoogte van de body. De laagste kniplijn zal de bovenste lijn dus zijn. De lijn waarmee de body het laagst wordt.
De onderste lijn is de lijn waar BRCA bij staat (engelse regels)
Daarnaast wordt in de praktijk eigenlijk alleen gekeken naar de totale hoogte van de auto inclusief kap, dus of je de kap hoger of lager uitknipt maakt eigenlijk niks uit voor de keuring. Er zijn inderdaad genoeg rijders die maar 1-2 mm van de frontlip laten staan.
Maar ik ben benieuwd hoe dit volgens anderen is..
Dat was ook een beetje de indruk die ik had. Wellicht voor komend jaar het regelement vereenvoudigen, en de 'knipregel' weghalen. De min hoogteregel voorkomt al te veel gekkigheid, en dan is er weer een regel minder die niet of heel lastig te checken is.
Dank.
ik denk voor wat betreft het tw modified verhaal het regelement wat bij de ETS word gebruikt dat is voor de meeste wel bekend neem ik aan.
ik denk voor wat betreft het tw modified verhaal het regelement wat bij de ETS word gebruikt dat is voor de meeste wel bekend neem ik aan.
Gaat er nog een voorstel komen voor een nieuw motorregelement? Aangezien speed passion cirtix en 13.5 v3 motoren langzaam steeds lastiger te krijgen worden.
Om nog te zwijgen over verkrijgbaarheid van de noodzakelijke onderdelen uit oude series?
Niet om te zeuren maar ik overweeg serieus komend jaar mee te doen, en dan kan ik op zoek naar de noodzakelijke spullen....