Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gaat er nog een voorstel komen voor een nieuw motorregelement? Aangezien speed passion cirtix en 13.5 v3 motoren langzaam steeds lastiger te krijgen worden.
Om nog te zwijgen over verkrijgbaarheid van de noodzakelijke onderdelen uit oude series?
Niet om te zeuren maar ik overweeg serieus komend jaar mee te doen, en dan kan ik op zoek naar de noodzakelijke spullen....
Rob, aangezien je een rijder bent en de kar trekt, wat is jou visie over de motoren voor 2014. Ga je nog een voorstel doen als rijder (of eventueel als sectieleider) om iedereen te inspireren? Hoe zie jij het.
Iedereen is vrij voorstellen in te dienen! Dus als je wensen of voorkeur hebt zie ik je ideeën graag tegemoet komen !!
Als niet licentiehouder kan je je voorstel via een licentiehouder indienen of zoals het voor alle niet-licentiehouders geldt: via de club.
Lijkt mij opzich ook een prima voorstel, alleen denk ik dat het wel verstandig is om een motor te kiezen waarvan timing niet aan te passen is. De motor die gebruikt wordt tijdens de ETS (met vaste timing endbell) wordt niet verkocht. De Muchmore FLETA ZX 13.5 Type-W is gelijk aan de ETS motor, maar heeft dan wel een endbell waarmee met timing gerommelt kan worden.Mijn voorkeur gaat uit naar de ets volgen wat betreft de motoren, regelaar en banden.
Lijkt mij opzich ook een prima voorstel, alleen denk ik dat het wel verstandig is om een motor te kiezen waarvan timing niet aan te passen is. De motor die gebruikt wordt tijdens de ETS (met vaste timing endbell) wordt niet verkocht. De Muchmore FLETA ZX 13.5 Type-W is gelijk aan de ETS motor, maar heeft dan wel een endbell waarmee met timing gerommelt kan worden.
De Muchmore FLETA ZX 13.5 Type-W is gelijk aan de ETS motor, maar heeft dan wel een endbell waarmee met timing gerommelt kan worden.
Vol open is vol open toch??
Zo min mogelijk mogelijkheden en geklooi zou fijn zijn natuurlijk !
Inderdaad,, meerdere wegen die naar Rome gaan!
Het sluit niet aan op de ETS, who cares, die 5 rijders die naar de ets gaan kopen wel een nieuwe motor voor acht tientjes, dat zijn de kosten niet)
Ik geloof dat de spec regelaar die niet geopend kan worden wel op de markt is. Hoewel dat "niet kunnen openen" de cheater niet weerhoudt om het wel te proberen is het ook niet nodig. De uitgebreide specs zal weinig behoefte geven aan betere FET's daar waar de Citrix regelaar met een armzalige 35A FET bordje wel degelijk profeit van had.
Mijn persoonlijke mening is om blinky niet te doen. Veel fabrikanten adverteren met blinky met boost mode waarbij er toch weer verschillen in regelaars ontstaan en laat ik het nog maar niet hebben over gehackte electronica en firmwares. Bij 1 vaste stockregelaar is de controle op de stock firmware via een programmer box veel makkelijker.
Je mag tenslotte toch niet met je clubmotor in een NK rijden, dus clubs hebben ook niet de verplichting om het NK reglement daarop te volgen, motor uitwisselen met de ETS is ook niet mogelijk, dus waarom als verliefde hondjes volgen???
Ik heb gewoon de afgelopen jaren met mijn clubmotor in het NK mogen starten, en volgens mij was ik geen uitzondering.