Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heeft er soms nog iemand leuke ideetjes voor een nieuw kleurschema ? Op de website van Christen diffusion staat een leuke camouflage tint, maar die lijkt wel veel werk en andere heb ik nog niet gevonden.
![]()
Aha, vloeibaar afplakmiddel ? Nog nooit van gehoordWaar halen ? Duur spul ?
Of wat gedacht van een tiger schemaatje misschien ? Lekker zichtbaar wel lijkt me...
![]()
Jups, heb wel een hopper en heb inderdaad nog niet gezien dat daar veel lucht inzat na de vlucht. Anderzijds heb ik ook nog niet veel lange duikvluchten gedaan.
Wat is dan het voordeel van dit systeem tov gewoon een volledig flexibele slang aan de klunk ? Dat de slang niet in de knoop kan geraken ?
Wat denk jij van het matwerk berto ? Vooral op de naad ? Ik heb de naad ook lang buiten met epoxy wel ingestreken, en later wordt dit nog afgeschuurd en geplamuurd, zodat de naad netjes dicht zit. Ik hoop dat ie niet openscheurt tegen 300 km/h![]()
Ook gemerkt dat het slangtje van de klunk in de fles wat hard begon te worden. Bij het omdraaien van de fles viel de klunk niet naar beneden maar bleef tegen de kant hangen.
Slangtje dus ook vervangen.
Echter ik vraag me als beginnend fuel vlieger af hoe volgend systeem werkt ? Door dat stuk messing buis in 't midden kan de klunk nooit tot in de top van de fles vallen bij bvb een duikvlucht toch ? Dus als ik met meer dan halflege tank een lange duik maak ben ik nu volgens mij de pineut, of niet ? Voor ik het fuel systeem weer in elkaar steek zou ik dit toch graag weten en eventueel aanpassen.
![]()
Bedankt voor alle hulp !
Met een beetje chanse misschien volgende week opnieuw jettenAlhoewel, eenmaal je begint te prutsen aan zo'n jet blijf je precies bezig
![]()