Spulletjes zijn binnen
eerste indruk:
naad tussen deksel en romp ziet er rafelig en lelijk uit, daar moet maar een mooie striping overheen
bootstandaardje kan prima uit een wijnkistje
regelaar met een hoop spaghetti, als definitieve locaties bekend zijn maar eens goed inkorten
wie heeft er nog tips voor 'montage van de regelaar, of die eerst maar eens los neerleggen?
volle bak met 2 5s lipos. ben nog niet uit de locatie van de regelaar
mtc strut en chinees roertje (komen naast elkaar). Moet de messing buis nog verlijmd worden in de strut?
vind de motor nog een beetje hoog zitten in de romp (waarschijnlijk door de deep V)
hoeveel mag de messing nog in een bocht lopen? hij moet recht de romp uit?
kan ik de servo mount met epoxy vastlijmen aan de romp (steuntje steunt af op 4 moertjes, zou ik die kunnen verlijmen?
Iemand advies over balanspunt (vanaf de spiegel? 30% is standaard, maar graag ervaringsadvies met zo'n boot)
montagevolgorde (dit is mijn eerste zelfbouw, dus alle advies welkom!)
strut (as zo laag mogelijk uit de romp laten komen?)
roer
servo
motormount + motor
dan balanspunt bepalen (dit geeft aan waar regelaar moet komen)
liposteunen maken (nog tips, hoeft niet mooi)
dan spiegel versterken met wat hout??
laagje kevlar aramide over spiegel
dan alles definitief vast zetten
ontvanger er in
koelleidingen aanleggen
proefvaren
eerste indruk:
naad tussen deksel en romp ziet er rafelig en lelijk uit, daar moet maar een mooie striping overheen
bootstandaardje kan prima uit een wijnkistje
regelaar met een hoop spaghetti, als definitieve locaties bekend zijn maar eens goed inkorten
wie heeft er nog tips voor 'montage van de regelaar, of die eerst maar eens los neerleggen?

volle bak met 2 5s lipos. ben nog niet uit de locatie van de regelaar
mtc strut en chinees roertje (komen naast elkaar). Moet de messing buis nog verlijmd worden in de strut?
vind de motor nog een beetje hoog zitten in de romp (waarschijnlijk door de deep V)
hoeveel mag de messing nog in een bocht lopen? hij moet recht de romp uit?
kan ik de servo mount met epoxy vastlijmen aan de romp (steuntje steunt af op 4 moertjes, zou ik die kunnen verlijmen?
Iemand advies over balanspunt (vanaf de spiegel? 30% is standaard, maar graag ervaringsadvies met zo'n boot)
montagevolgorde (dit is mijn eerste zelfbouw, dus alle advies welkom!)
strut (as zo laag mogelijk uit de romp laten komen?)
roer
servo
motormount + motor
dan balanspunt bepalen (dit geeft aan waar regelaar moet komen)
liposteunen maken (nog tips, hoeft niet mooi)
dan spiegel versterken met wat hout??
laagje kevlar aramide over spiegel
dan alles definitief vast zetten
ontvanger er in
koelleidingen aanleggen
proefvaren