Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
trimtabs? waar zijn die voor nodig op deze boot? vaart prachtig! wellicht hier en daar nog wat finetunen, maar trimtabs zijn naar mijn inzien alleen maar remmen in dit geval![]()
rubber onder lipo's plakken. ( maakte vrij hard per ongeluk een 360 en de lipos shoven toch door de velcro straps) nooduit maken en wat km varen
Ziet er heel goed uit Rob! Ik vind zelf dat trimtabs voor hoge snelheden erg nuttig zijn om je boot op het water te houden. Je verliest er dan misschien 2-3km/h mee maar het vaart wel stukken stabieler. Eventueel deze: TFL-Hobby - CNC- Trimm- Tabs, Trimmklappen, 38 x 31 mm
Het roer dat je gebruikt is hetzelfde roer als ik op mijn Buster heb. Gisteren waren mijn TP5850 en flier 400A regelaar in de buster beneden 25°C na een 5min vaart. Vorige zomer werden zowel regelaar als motor zo'n 20°C warmer ter waarschuwing. Ik gebruik deze koelslangen: HOR Racing
Eventueel eens testen wat extra caps doen met de temperatuur voor je regelaar. De caps die je er momenteel hebt aangesoldeerd zijn wat magertjes vind ik zelf. Ik zou ofwel 2 van deze doen: TFL-Hobby - Zusatz- Kondensatore 3x 1.000µF 35V (3.000µF)
Ofwel 1x deze: TFL-Hobby - Zusatz- Kondensatore 5x 1.000µF 63V (5.000µF)
Dat zal al een wereld van verschil maken, zeker voor het oog op eventueel 6s in de toekomstMet welke prop heb je gevaren in de filmpjes?
Alvast veel vaarplezier met je nieuwe boot!