Mhhhhh

de Nomad maiden is uitgelopen in een crash :cry: en ook nog eens geheel mijn eigen schuld :roll:
Zie hier het filmpje:
Nomad maiden crash 1min 51sec / 4.8mb
Beetje flauw dat Onno wegdook maar een 8kg zwevend gevalletje ga je niet trotseren (nog bedankt voor het filmen 8) ).
De crash is niets anders dan mijn eigen fout en waarschijnlijk een beetje te gehaast.
Voor de drukte wilden we even vliegen en het weer was goed, de motoren liepen voldoende dus niets kon de maiden in de weg staan.
Maar tijdens het monteren en gingen beide rolroeren 1 kant op (beide omhoog dus of omlaag) dit aangepast te hebben en gecontroleerd is er hier toch een fout in geslopen.
Dit heb ik niet doorgehad tot ik gisteravond de beelden per seconde terug keek tijdens het monteren en erachter kwam dat deze tegengesteld werkten
Onno en ik hebben de hele middag lopen filosoferen (goh dat kunnen we ook nog) wat er fout gegaan zou kunen zijn en we hadden al afgesproken dat we de kist weer op zouden bouwen en dan eens goed uit zouden gaan meten en belangrijker nog om de rolroeren te vergroten.
We waren ervan overtuigd dat het een verdraaiing in 1 van de vleugels zou zijn of iets dergelijks.
Maar bij het monteren van de beelden kwam mijn fout dus naar boven.
Het is gebeurt en deze kist gaat binnenkort weer vliegen, zeker weten.
Wij zijn in ieder geval blij dat we de oorzaak weten en dat het dus niet aan de kist ligt en op zoek moeten naar een mogelijke fout.
Duidelijker kan het gewoon niet.
Stom, stom, stom maar we kunnen jullie wel weer spectaculaire beelden laten zien
:wink: en daar zijn wij al zeer blij mee