Nomad, 3 mtr twin, 2x10cc

nomad112.jpg

Deze schade aan de romp ook weer bijna gefixed.

nomad111.jpg

En het kielvlak zit ook weer op z`n plek gelijmd, nu de afwerking nog.

Laatst bewerkt:
Zekers wel, elke dag ff om 6 uur op staan en een uurtje knutselen zet wel zoden aan de dijk :D

Dat heb je goed gezien Freakazoid 8)

Vanaf Augustus wordt dat zowiezo een must :D

Maar ik ben altijd wel een vroege rakker geweest, toen ik op de Anthony Fokker School zat (3 jaar lang) moest ik om 5 uur al op staan om de bus van kwart voor 6 te halen om om half 9 op school te kunnen zijn.

Dus dat vroeg opstaan is erin blijven zitten :roll:

Even off topic, in welke periode heb jij op de AFS gezeten Berto? Ik van 90-94. Overigens zat ik op kamers dus hoefde er niet zo vroeg uit :wink: Tegenwoordig gaat wekkertje standaard om 5:45 af.

FF Off Topic dan 8)

Ik heb op de AFS gezeten van 91 tot/met 95.
Na het schooljaar 94 ben ik stage gaan lopen bij Ben Air in Hilversum, in 95 heb ik mijn GWK papieren behaald en werk daar nu nog steeds.
Sinds 98/99 als chef TD (niet moeilijk want iedereen boven mij vertrok :wink: ).

OK, dan heb ik je vast wel eens gezien maar kan me dat dan niet herinneren. Ik ben na de AFS (Vliegtuiginstrumententechniek - CEF) HTS Haarlem gaan doen en ben daarna bij transavia gaan werken (7.5 jaar TD Engineering Avionics, en nu als Flight Ops Engineer).

Maar nu weer terug naar de NOMAD.

ook effe :offtopic:
Waarschijnlijk zitten er hier nog wel een paar oud leerlingen van de AFS
Hier eentje van 89 t/m 93 avionica. Na mijn stage blijven hangen bij ASP avionics (Belgie)

Berto succes met de verdere reparatie

Danny Mulders zei:
Fwoe, mietjes, ik kom er elke ochtend al om 4:30 uit om kranten te bezorgen :wink: .

en hoe voel je je nu? :?

mijn pa is zelfstandig bakker en die begint 5op7 dagen om 2u

nu weer ontopic :P

flying jesse zei:
Ja je pa... Hij is 15 jaar!!

Ik zeur al als ik er om 9 uur uit moet :P

met pasen mocht ik ook opstaan hoor :?
wat is daar nu raar aan , mijn broer is 12 en die mag ook al helpen tijdens de drukke dagen

nu weer ON TOPIC :!:

Uhm, dat 2,5 jaar gedaan, elke dag om 5u op het afhaalpunt van de krant.
Met die zender die ik toen kocht vlieg ik nog steeds.
Robbe Supra PCMS, dat was HET in 1985
Eerlijk, hij is nu wel uit de tijd aan het raken.

Nop, nog niet klaar hou dit draadje of onze site in de gaten voor de updates.

De beschadigde delen van de romp en het vleugelmiddendeel zijn geplamuurd en kunnen als het uitgehard is geschuurd worden.
Als dit gebeurt is dan hoop ik dat Onno nog wat tijd over heeft om deze te schilderen.

Verder vanochtend eens het stabilo en hoogteroer erbij gepakt.

Het hoogteroer ga ik kompleet vervangen, deze is gebroken:
nomad114.jpg

En het stabilo ben ik aan het "opereren".

De schades aan het stabilo:
nomad115.jpg

nomad116.jpg

en de beschadigde huid verwijderd:
nomad117.jpg

nomad118.jpg

Nu nog even hier en daar wat versteviging en ondersteuning aanbrengen en dan gaan we dit stabilo eens een nieuwe huidje aanmeten 8)

Laatst bewerkt:
Back