Nomad, 3 mtr twin, 2x10cc

Berto zei:
Deze vlucht zal alleen pas over min. 2 weken plaats vinden omdat de videocamera in reparatie is en wij willen jullie de video van deze vlucht niet onthouden (mhhh klopt die zin wel :? )

Affijn we zijn weer goed op dreef :wink:

Inderdaad weer goed op dreef, maar kun je van niemand in je omgeving een camera lenen dan?

Grt.

Kan wel maar geeft mij weer iets de tijd om kleine zaken goed af te maken :wink:

Zo het laatste echte monteer werk is klaar :banana:
(ik lieg nu iets, ik moet nog even een plaatje maken voor m`n ontvanger :lol: )

Het linkerroloer zit ook weer op z`n plek
nomad141.jpg

en daarmee is de kist weer gereed voor de laatste handeling.

De laatste handeling zal bestaan uit het lakken van de geschilderde onderdelen.

en dan.., dan...., dan gaan we...........................
VLIEGEN................. :yes:

Althans dat weet je met ons maar nooit :wink:

Laatst bewerkt:
Zo de kist staat op het werk klaar om "even" gelakt te worden :wink:

En het vervoer in de Passat gaat perfect, kunnen we ook nog met 2 man voorin zitten :wink: :
vervoer3.jpg

De romp van de Hercules kan er zo ook nog naast (dan zonder bijrijder (onno dus :lol: ) ):
vervoer4.jpg

vervoer5.jpg

Momenteel zal je ons dus zo onderweg zien:
vervoer1.jpg

vervoer2.jpg

Wel MET nummerplaat natuurlijk :wink:

Eens kijken of ik vandaag dus echt aan het lakken toekom :yes:

Laatst bewerkt:
Mhhh, vandaag geen laklaag aan kunnen brengen omdat die bus nog in de andere auto ligt :cry:

Maar wel de kist weer even in elkaar gezet:
nomad142.jpg

nomad143.jpg

nomad144.jpg

mhhh, ik krijg een dejavu gevoel :wink:

Laatst bewerkt:
Nou je ziet hier en daar wel dat ie "gebruikt" is maar dat mag de pret niet drukken.

Eens kijken of ik vandaag hier of daar tijdens het werk even kan lakken.
Heb nu wel de spuitbus bij me.

Nou vandaag de kistdelen maar gelakt en nu zou ie dus weer klaar moeten zijn (als de lak droog is).
Ben niet geheel te spreken over de lak, die is minder blank dan de eerste dus je ziet het heel lichtjes maar eeen skijken hoe die er morgen bij staat.

Houdt dus wel in dat de kist weer klaar is voor de 2de maiden.
Misschien donderdag al, heel heel misschien zaterdag en anders volgende week pas even kijken wat het beste uitkomt.
De camera is ook nog niet terug maar dan kan ik waarschijnlijk di evan m`n schoonpa wel ff lenen.

We houden jullie op de hoogte.

En weer op naar de volgende projecten :D

Het is weer donderdag dus er zal vanmiddag weer gevlogen gaan worden.

Misschien gaat de Nomad ook het luchtruim verkennen als het weer een beetje wil mee werken en de wind wat gaat liggen.
We hebben de camera van m`n schoonvader gecharterd dus we kunnen misschien wel weer wat "spannende" momenten filmen.

Een kijken of het vanmiddag gaat lukken, mee gaat ie zowiezo :)

Hallo Berto

Ik heb bij het begginers forum 'Misschien toekomstige vlieger worden?' al gezegd dat ik een keer kwam kijken. Ik heb er namelijk al erg zin in ;-). Opzich kan ik wel een digitale fotocamera meenemen voor wat leuke actie foto's. Ik hoor wel of je het een goed idee vind.

M.v.g. RCfan

"Aktie" foto`s zijn natuurlijk nooit weg, zelf hebben wij ook altijd zowel de videocamera als digitale fotocamera bij ons maar Onno kan niet allebei tegelijk bedienen.

Je bent natuurlijk van harte welkom.

Vanaf 16:00 zijn we er te vinden (nu alleen hopen dat het weer beter wordt dan die regen momenteel hier in Hilversum :( ).

ach regen zal wel wegtrekken zeggen ze
zit hier te wachten op beetje minder wind
kracht 6 met pieken van 7
iets te veel van het goede voor aan de helling

afijn weer ontopic maar weer

Nou dat is dus niks geworden gisteren :(

We waren weer lekker om 16:00 op het veld en toen wisten we het vrij direct al van dat wordt waarschijnlijk niks.

De wind was hard en vooral vlagerig en dat is geen lekker maiden weer, zeker niet met de Noamd.

Dus dan de andere kisten er maar uit en daar lekker mee vliegen (zie: BosModelAir filmpjes :) update 23-06-06

Rond 8 uur ging de wind wel liggen en we hebben er nog even over gedacht om alles op te bouwen maar voordat alles in orde is etc. etc. is het 9 uur en dan wodt het zicht op het model al snel minder :(

Dus komende donderdag bij goed weer een nieuwe poging 8)

Hallo Berto

Jammer dat het weer gisteren tegen zat. Gisteren was ik al van plan om te komen, maar school duurde langer dan ik had verwacht ( puntjes op de 'i' zetten, cijfers ophalen etc.) Daarom hoop ik volgende week donderdag te komen, maar moet dan wel tot kwart over vier werken, dus misschien brengt mn vader mij naar de Ginkelse heide ( kan ik ook foto's maken).

p.s. wordt de agenda regelmatig bijgehouden? Ik vind dit namelijk wel makkelijk, kan ik zien wanneer jullie vliegen en fiets ik niet voor niets er naar toe.

Hallo Berto

Jammer dat het weer gisteren tegen zat. Gisteren was ik al van plan om te komen, maar school duurde langer dan ik had verwacht ( puntjes op de 'i' zetten, cijfers ophalen etc.) Daarom hoop ik volgende week donderdag te komen, maar moet dan wel tot kwart over vier werken, dus misschien brengt mn vader mij naar de Ginkelse heide ( kan ik ook foto's maken).

p.s. wordt de agenda regelmatig bijgehouden? Ik vind dit namelijk wel makkelijk, kan ik zien wanneer jullie vliegen en fiets ik niet voor niets er naar toe.

Hallo Berto

Back