Novarossi N12T1 (basic) de clubmotor

Wat is jullie mening


  • Total voters
    37
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou niet verkeerd zijn als daar een nieuwe toplaag op kwam.
Ik zou er weer lid worden maar doe het niet.
Het bestuur is mij te koppig.

Waarom word er niks mee gedaan dan Serpent950?

M.v.g. Mark
 
Waarom word er niks mee gedaan dan Serpent950?

M.v.g. Mark

Citaat uit de mail afkomstig van een bestuurslid.

Wat betreft de aanbieding van Novarossi het volgende.
Als club doen wij niets met dit soort aanbiedingen, omdat wij totaal geen invloed hebben op dit soort zaken en als het misgaat er dus ook niet op aangesproken kunnen worden.

Wij zijn alleen verantwoordelijk voor de aanbiedingen die wij zelf initiëren en de door ons geleverde zaken hebben wij goed afgestemd m.b.t. garantie etc. met onze leveranciers.

Reageer vrolijk verder
 
Citaat uit de mail afkomstig van een bestuurslid.

Wat betreft de aanbieding van Novarossi het volgende.
Als club doen wij niets met dit soort aanbiedingen, omdat wij totaal geen invloed hebben op dit soort zaken en als het misgaat er dus ook niet op aangesproken kunnen worden.

Wij zijn alleen verantwoordelijk voor de aanbiedingen die wij zelf initiëren en de door ons geleverde zaken hebben wij goed afgestemd m.b.t. garantie etc. met onze leveranciers.

Reageer vrolijk verder

Euhm ... de garantie maakte ook deel uit van de aanbieding van de MASH shop dus dat begrijp ik niet ... :confused:
 
Op de mach gaan er ook aardig wat mensen in de 200mm klasse met de N12T1 rijden, zelfs snelle rijders waar je het nooit van had verwacht...(zelfs al hebben ze nog meerdere dure motoren)
Geweldig idee vonden ze het...:proost:

Het is niet verplicht gesteld, mensen gaan gewoon lekker tegen elkaar strijden met de basic.
Er is besloten dat alle typen motoren incl. de basic door elkaar heen gaan rijden, het verschil is natuurlijk minimaal.
Er wordt een aparte puntentelling bijgehouden voor de basic rijders, het wordt dus de sport om met een basic de Tuned gasten voorbij te gaan. Zelf denk ik dat dit best wel eens moet gaan lukken...

Zelfde geld natuurlijk bij de NK/Nomac cup, als je het aantal gereden ronden van de onderste helft van de NK`s bekijkt moet dat zeker mogelijk zijn....;)
 
Laatst bewerkt:
Hier is de motor dan in het echt....
Wie is er nou gek....400 euro voor auto en motor:cool:

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Citaat uit de mail afkomstig van een bestuurslid.

Wat betreft de aanbieding van Novarossi het volgende.
Als club doen wij niets met dit soort aanbiedingen, omdat wij totaal geen invloed hebben op dit soort zaken en als het misgaat er dus ook niet op aangesproken kunnen worden.

Wij zijn alleen verantwoordelijk voor de aanbiedingen die wij zelf initiëren en de door ons geleverde zaken hebben wij goed afgestemd m.b.t. garantie etc. met onze leveranciers.

Maareuh ... nu jij / jullie dit allemaal weten ... wat vinden jullie als 1:8 clubrijders van deze houding van (het bestuur van) jullie club? ... :confused:

Heb je het financiële plaatje voor jou als 1:8 rijder gezien zoals Bart dat geschetst heeft?
(zoals ik al eerder zei: Bij 1:8 liggen de prijsverschillen nog extremer)
 
Laatst bewerkt:
Maareuh ... nu jij / jullie dit allemaal weten ... wat vinden jullie als 1:8 clubrijders van deze houding van (het bestuur van) jullie club? ... :confused:

Heb je het financiële plaatje voor jou als 1:8 rijder gezien zoals Bart dat geschetst heeft?
(zoals ik al eerder zei: Bij 1:8 liggen de prijsverschillen nog extremer)

Wij/ik als 1:8 rijder(s) zijn hier natuurlijk niet blij mee.
Ik heb het netjes en beleefd gevraagd in een mail waarom onze club niet mee doet aan deze aanbieding.
Daarop kreeg ik vervolgens een mail waarin ik betiteld wordt als een oud wijf en daarna een mail dat de club hier niks mee doet en een einde moet komen aan de mailvervuiling.

Tja dan sta je met de rug tegen de muur, en dan verder?
5 maart is de alv kijken of we dan wat wijzer kunnen worden of het bestuur wat wijzer kunnen krijgen.

En ja het finaciele plaatje heb ik gezien en das verrekte aantrekkelijk allemaal.
Maar helaas wij pissen naast de pot

reageer vrolijk verder
 
Op de mach gaan er ook aardig wat mensen in de 200mm klasse met de N12T1 rijden, zelfs snelle rijders waar je het nooit van had verwacht...(zelfs al hebben ze nog meerdere dure motoren)
Geweldig idee vonden ze het...:proost:
Oh ja , welke rijders zijn dan die snelle rijders, ben erg benieuwd.
Kom vertel es wat Roy.;)
 
Henk, Leon en ook nog een paar beginners, dus als Daan er nou ook 1 koopt, dan zijn we al met 6 die-hards...
Begin je al zenuwachtig te worden...:D

We kunnen er wel onderling een motortje op zetten..?
 
Laatst bewerkt:
Dus Bart / JW / Roy / Henk / Leon / Daan is zeker en dan misschien
Dennis VL en Sidney wie nog meer?

Ik heb Daan zijn onzichtbare modificatie op de Moter dus ik ben niet zenuwachtig;):p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb Daan zijn onzichtbare modificatie op de Moter dus ik ben niet zenuwachtig;):p
ojee...
Dan ook nog 4 of vijf rijders die ik niet bij naam ken, allemaal beginners,
Zullen er misschien nog wel meer zijn?
Op de helft van het seizoen zullen er nog wel een paar bij komen.

Heb jij er trouwens een moter op zitten...? Wij rijden allemaal met een motor hoor..;)
 
Laatst bewerkt:
ojee...
Dan ook nog 4 of vijf rijders die ik niet bij naam ken, allemaal beginners,
Zullen er misschien nog wel meer zijn?
Op de helft van het seizoen zullen er nog wel een paar bij komen.

Heb jij er trouwens een moter op zitten...? Wij rijden allemaal met een motor hoor..;)

Ik rij komend seizoen ook clubwedstrijden bij de MACH met de N12T1. Heb nog nooit een wedstrijd gereden dus ben ook een beginner.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij komend seizoen ook clubwedstrijden bij de MACH met de N12T1. Heb nog nooit een wedstrijd gereden dus ben ook een beginner.

Beetje offtopic, maar zo te zien lijkt het erop dat de verdeling tussen beginners en gevorderden ongeveer gelijk is. Het lijkt mij een goed idee een gevorderde toe te wijzen aan een beginner op club dagen, zodat er goed samengewerkt kan worden en de eventueel aanwezige kennis overgedragen kan worden. Misschien is het handig om voor of na de eerste clubwedstrijd even bij elkaar te gaan zitten als N12T1 rijders en hierover te spreken, email adressen kunnen uitgewisseld worden zodat er altijd vragen gesteld kunnen worden en eventueel een begeleid training dagje... Hier zullen alle gevorderden rijders uit het rijtje mee akkoord gaan denk ik zo....Toch?
 
Laatst bewerkt:
ik rijd Moter en die heeft een motor bedoel je:D valt me nu pas op dat ik ze verkeerd typ.:rolleyes:

Volgens mij zijn er coaches aangesteld bij de MACH die de beginners zullen wegwijs maken, maar we kunnen natuurlijk met z`n allen helpen. Als het goed weer is gaan we toch de motoren inrijden en dan gewoon afspreken
om even te helpen als het gewenst is. gewoon vragen.
 
Laten we het ook onderling regelen in de N12T1 cup, dan bouwen we een "echte" cup, zie het als promotie en teambuilding...dan gaat die klasse een beetje leven en kan er des te meer gelachen en geraced worden...
Je begrijpt het wel JW. Het begeleiden gaat nu ok, iedereen kan wat vragen. Ik ben van mening dat wij de kar moeten gaan trekken en de begeleiding naar een veel hoger niveau moeten gaan brengen. Hier kweek je rijders mee die echt verslingerd aan de hobby raken, We zouden dit met een gestructureerd systeem moeten doen en niet met:
"Volgens mij zijn er begeleiders aangewezen" (goed bedoeld..) Laten we dat nou gewoon oppakken en regelen.

De begeleiders van de vergadering zijn voor afgesproken dagjes, het is handig als je op de wedstrijddag zelf een vast aanspreekpunt hebt. Je gaat veel sneller vooruit als 1 iemand je helpt, anders krijg je 10 adviezen waarvan zeker 80% elkaar tegen spreekt.

Ben benieuwd wat de rest ervan denkt? Je bent het hier toch wel mee eens JW?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top