Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vind ik echt een gemiste kans.Aanbieding van Mash is idd niks mee gedaan door real en wordt ook niks mee gedaan.
Waarom word er niks mee gedaan dan Serpent950?
M.v.g. Mark
Citaat uit de mail afkomstig van een bestuurslid.
Wat betreft de aanbieding van Novarossi het volgende.
Als club doen wij niets met dit soort aanbiedingen, omdat wij totaal geen invloed hebben op dit soort zaken en als het misgaat er dus ook niet op aangesproken kunnen worden.
Wij zijn alleen verantwoordelijk voor de aanbiedingen die wij zelf initiëren en de door ons geleverde zaken hebben wij goed afgestemd m.b.t. garantie etc. met onze leveranciers.
Reageer vrolijk verder
Citaat uit de mail afkomstig van een bestuurslid.
Wat betreft de aanbieding van Novarossi het volgende.
Als club doen wij niets met dit soort aanbiedingen, omdat wij totaal geen invloed hebben op dit soort zaken en als het misgaat er dus ook niet op aangesproken kunnen worden.
Wij zijn alleen verantwoordelijk voor de aanbiedingen die wij zelf initiëren en de door ons geleverde zaken hebben wij goed afgestemd m.b.t. garantie etc. met onze leveranciers.
Maareuh ... nu jij / jullie dit allemaal weten ... wat vinden jullie als 1:8 clubrijders van deze houding van (het bestuur van) jullie club? ...
Heb je het financiële plaatje voor jou als 1:8 rijder gezien zoals Bart dat geschetst heeft?
(zoals ik al eerder zei: Bij 1:8 liggen de prijsverschillen nog extremer)
Waarom wordt daar niets mee gedaan, zijn er geen 1/10 rijders dan?
Oh ja , welke rijders zijn dan die snelle rijders, ben erg benieuwd.Op de mach gaan er ook aardig wat mensen in de 200mm klasse met de N12T1 rijden, zelfs snelle rijders waar je het nooit van had verwacht...(zelfs al hebben ze nog meerdere dure motoren)
Geweldig idee vonden ze het...roost:
ojee...Ik heb Daan zijn onzichtbare modificatie op de Moter dus ik ben niet zenuwachtig![]()
ojee...
Dan ook nog 4 of vijf rijders die ik niet bij naam ken, allemaal beginners,
Zullen er misschien nog wel meer zijn?
Op de helft van het seizoen zullen er nog wel een paar bij komen.
Heb jij er trouwens een moter op zitten...? Wij rijden allemaal met een motor hoor..![]()
Ik rij komend seizoen ook clubwedstrijden bij de MACH met de N12T1. Heb nog nooit een wedstrijd gereden dus ben ook een beginner.
Prima, ik doe mee.Regel het maar.