Novarossi N12T1 (basic) de clubmotor

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Velox, 9 nov 2010.

?

Wat is jullie mening

Peiling gesloten op 7 feb 2011.
  1. Ja, dat lijkt mij wel wat...

    62,2%
  2. Nee, over mijn lijk...

    16,2%
  3. Ik stem niet, want ik rij of ga toch niet rijden op een circuit...

    21,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark0126

    mark0126

    Lid geworden:
    15 feb 2005
    Berichten:
    3.276
    Locatie:
    Schoonebeek
    Zou niet verkeerd zijn als daar een nieuwe toplaag op kwam.
    Ik zou er weer lid worden maar doe het niet.
    Het bestuur is mij te koppig.

    Waarom word er niks mee gedaan dan Serpent950?

    M.v.g. Mark
     
  2. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Vind ik echt een gemiste kans.
     
  3. Serpent950

    Serpent950

    Lid geworden:
    4 jan 2010
    Berichten:
    110
    Citaat uit de mail afkomstig van een bestuurslid.

    Wat betreft de aanbieding van Novarossi het volgende.
    Als club doen wij niets met dit soort aanbiedingen, omdat wij totaal geen invloed hebben op dit soort zaken en als het misgaat er dus ook niet op aangesproken kunnen worden.

    Wij zijn alleen verantwoordelijk voor de aanbiedingen die wij zelf initiëren en de door ons geleverde zaken hebben wij goed afgestemd m.b.t. garantie etc. met onze leveranciers.

    Reageer vrolijk verder
     
  4. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Euhm ... de garantie maakte ook deel uit van de aanbieding van de MASH shop dus dat begrijp ik niet ... :confused:
     
  5. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    Op de mach gaan er ook aardig wat mensen in de 200mm klasse met de N12T1 rijden, zelfs snelle rijders waar je het nooit van had verwacht...(zelfs al hebben ze nog meerdere dure motoren)
    Geweldig idee vonden ze het...:proost:

    Het is niet verplicht gesteld, mensen gaan gewoon lekker tegen elkaar strijden met de basic.
    Er is besloten dat alle typen motoren incl. de basic door elkaar heen gaan rijden, het verschil is natuurlijk minimaal.
    Er wordt een aparte puntentelling bijgehouden voor de basic rijders, het wordt dus de sport om met een basic de Tuned gasten voorbij te gaan. Zelf denk ik dat dit best wel eens moet gaan lukken...

    Zelfde geld natuurlijk bij de NK/Nomac cup, als je het aantal gereden ronden van de onderste helft van de NK`s bekijkt moet dat zeker mogelijk zijn....;)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  6. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    Hier is de motor dan in het echt....
    Wie is er nou gek....400 euro voor auto en motor:cool:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  7. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Maareuh ... nu jij / jullie dit allemaal weten ... wat vinden jullie als 1:8 clubrijders van deze houding van (het bestuur van) jullie club? ... :confused:

    Heb je het financiële plaatje voor jou als 1:8 rijder gezien zoals Bart dat geschetst heeft?
    (zoals ik al eerder zei: Bij 1:8 liggen de prijsverschillen nog extremer)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  8. Serpent950

    Serpent950

    Lid geworden:
    4 jan 2010
    Berichten:
    110
    Wij/ik als 1:8 rijder(s) zijn hier natuurlijk niet blij mee.
    Ik heb het netjes en beleefd gevraagd in een mail waarom onze club niet mee doet aan deze aanbieding.
    Daarop kreeg ik vervolgens een mail waarin ik betiteld wordt als een oud wijf en daarna een mail dat de club hier niks mee doet en een einde moet komen aan de mailvervuiling.

    Tja dan sta je met de rug tegen de muur, en dan verder?
    5 maart is de alv kijken of we dan wat wijzer kunnen worden of het bestuur wat wijzer kunnen krijgen.

    En ja het finaciele plaatje heb ik gezien en das verrekte aantrekkelijk allemaal.
    Maar helaas wij pissen naast de pot

    reageer vrolijk verder
     
  9. djiewie

    djiewie Guest

    jammer
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2011
  10. Serpent950

    Serpent950

    Lid geworden:
    4 jan 2010
    Berichten:
    110
    Naar mijn weten niet.

    Alleen 1:8 en 1:5 bigscale rijders
     
  11. djiewie

    djiewie Guest

    Oh ja , welke rijders zijn dan die snelle rijders, ben erg benieuwd.
    Kom vertel es wat Roy.;)
     
  12. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    Henk, Leon en ook nog een paar beginners, dus als Daan er nou ook 1 koopt, dan zijn we al met 6 die-hards...
    Begin je al zenuwachtig te worden...:D

    We kunnen er wel onderling een motortje op zetten..?
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  13. djiewie

    djiewie Guest

    Dus Bart / JW / Roy / Henk / Leon / Daan is zeker en dan misschien
    Dennis VL en Sidney wie nog meer?

    Ik heb Daan zijn onzichtbare modificatie op de Moter dus ik ben niet zenuwachtig;):p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2011
  14. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    ojee...
    Dan ook nog 4 of vijf rijders die ik niet bij naam ken, allemaal beginners,
    Zullen er misschien nog wel meer zijn?
    Op de helft van het seizoen zullen er nog wel een paar bij komen.

    Heb jij er trouwens een moter op zitten...? Wij rijden allemaal met een motor hoor..;)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  15. Thybaut

    Thybaut

    Lid geworden:
    1 mrt 2005
    Berichten:
    374
    Locatie:
    Delft
    Ik rij komend seizoen ook clubwedstrijden bij de MACH met de N12T1. Heb nog nooit een wedstrijd gereden dus ben ook een beginner.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  16. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    Beetje offtopic, maar zo te zien lijkt het erop dat de verdeling tussen beginners en gevorderden ongeveer gelijk is. Het lijkt mij een goed idee een gevorderde toe te wijzen aan een beginner op club dagen, zodat er goed samengewerkt kan worden en de eventueel aanwezige kennis overgedragen kan worden. Misschien is het handig om voor of na de eerste clubwedstrijd even bij elkaar te gaan zitten als N12T1 rijders en hierover te spreken, email adressen kunnen uitgewisseld worden zodat er altijd vragen gesteld kunnen worden en eventueel een begeleid training dagje... Hier zullen alle gevorderden rijders uit het rijtje mee akkoord gaan denk ik zo....Toch?
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  17. djiewie

    djiewie Guest

    ik rijd Moter en die heeft een motor bedoel je:D valt me nu pas op dat ik ze verkeerd typ.:rolleyes:

    Volgens mij zijn er coaches aangesteld bij de MACH die de beginners zullen wegwijs maken, maar we kunnen natuurlijk met z`n allen helpen. Als het goed weer is gaan we toch de motoren inrijden en dan gewoon afspreken
    om even te helpen als het gewenst is. gewoon vragen.
     
  18. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    Laten we het ook onderling regelen in de N12T1 cup, dan bouwen we een "echte" cup, zie het als promotie en teambuilding...dan gaat die klasse een beetje leven en kan er des te meer gelachen en geraced worden...
    Je begrijpt het wel JW. Het begeleiden gaat nu ok, iedereen kan wat vragen. Ik ben van mening dat wij de kar moeten gaan trekken en de begeleiding naar een veel hoger niveau moeten gaan brengen. Hier kweek je rijders mee die echt verslingerd aan de hobby raken, We zouden dit met een gestructureerd systeem moeten doen en niet met:
    "Volgens mij zijn er begeleiders aangewezen" (goed bedoeld..) Laten we dat nou gewoon oppakken en regelen.

    De begeleiders van de vergadering zijn voor afgesproken dagjes, het is handig als je op de wedstrijddag zelf een vast aanspreekpunt hebt. Je gaat veel sneller vooruit als 1 iemand je helpt, anders krijg je 10 adviezen waarvan zeker 80% elkaar tegen spreekt.

    Ben benieuwd wat de rest ervan denkt? Je bent het hier toch wel mee eens JW?
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  19. kyoshodriver-->Bartje

    kyoshodriver-->Bartje

    Lid geworden:
    10 dec 2004
    Berichten:
    1.123
    Locatie:
    Badhoevedorp
    Prima, ik doe mee. :D Regel het maar.
     
  20. Velox

    Velox

    Lid geworden:
    9 nov 2009
    Berichten:
    1.491
    We gaan voor jou meteen beginnen met het zoeken naar een begeleider Bart, dat komt voor elkaar...;)
    Daan, LvS, JW? Als ik dit serieus opzet en wat dingen hiervoor wil regelen, doen jullie mee?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina