Off-road baan in Deventer

Ik als Deventenaar steun dit uiteraard voor de volle 100%, jammer dat hier alleen een onroad baan is, al mogen we uiteraard daarover niet teveel klagen. (genoeg mensen met niets in de buurt)

Mag ik vragen waar je normaal rijd dan, op het moment geen offroad in de collectie, maar mocht er ergens met meer mensen gereden worden is daar zo een mouw aan te passen.

Toppie,

Dan hebben we nog 8 reacties's daarop nodig. Dan wordt het door de gemeente deventer opgenomen en onderzocht.

Dank

ik ga ook stemmen maar vraag het vannavond aan mijn ouders.

maar met wat rijden jullie dan?
woon zelf in diepenveen en rij met een traxxas rustler.

EDIT: of het wel of niet komt, je kan altijd nog rijden in het bos van stadtenus, dat ligt achter de AH van diepenveen en er is een hele grote kuil waar je kan springen. (de kuil is denk ik 3-6 meter diep)

Laatst bewerkt:
G!NHO, woont ook in in regio deventer dus misschien kan hij ook stemmen, maar ik kan hem geen prive-bericht sturen:confused:

Ondanks dat ik bij lange na niet in de buurt woon toch mijn stem!
Simpelweg omdat we in NL veel te weinig off-road banen hebben.
Des te meer des te beter! En wie weet kom ik wel een x langs ;).
Goed idee! Ik neem hem over!

maar er zijn maar drie deventernaren die stemmen en dus er van af weten,
beetje weinig en eenzaam.
is er misschien een idee om meer rijders te krijgen, want dan word het wat gezeliger.
ik bedoel: kijk hoeveel mensen er bij het on-road circuit zitten, die weten er niets van af (ga ik van uit), en hebben ze vast wel een off-road wagentje.

Wat voor hindernissen komen er eigenlijk op de baan?
En met wat voor voormaat wordt er gereden?

En nog belangrijker wie maakt de beslissingen of wordt de beheerder?

Zit er misschien iemand bij de club van het on-road circuit die misschien wat kan vertellen over het idee?

Met wat rijden jullie?

Om mis verstanden te voorkomen, ik heb dit topic geopend om zoveel mogelijk stemmen te krijgen via die link.

Hoe meer stemmen hoe beter.
Het is dus helemaal niet zeker als er een baan komt en ook niet hoe hij eruit zou komen te zien.

Eerst maar zoveel mogelijk stemmen krijgen en dan hopen dat de gemeente hier wat mee kan.

Daarna kan er meer info komen.

Back