Off-road baan in Deventer

off-road-baantje-alkmaar-7

nieuwe-baan-friesland

En in het verleden zijn er veel meer geweest, zonder een succes. Dit zijn niet de soort plannen om de buurt te verbeteren, de site is meer bedoeld om burgers meer inspraak te geven op gemeentebeslissingen waarmee bv. geld gespaard kan worden of de leefomgeving verbeterd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook gestemd, en het bericht doorgegeven op rc-junkies.com.
Hoop doet de gekken leven zeggen ze...

Ik woon zelf in Zutphen, en er is hier bar weinig voor off-road in de buurt. In Lochem heb je de motorcrossbaan (bij de scouting in het bos tegenover het zwembad, niet die langs het kanaal), maar een "echte" baan met jumps en alles is zoveel mooier.

Waar is die Berenkuil in Deventer precies? Daar wil ik wel een keertje komen dan

Roelof,

Het is nu een plek waar veel afval wordt gedumpt door buurt bewoners.
Elke keer kan de gemeente komen om dit op te ruimen, wat denk je wat dat kost. :rolleyes:

Er kan dan ook wel geld bespaart worden door de gemeente.

Door er een baan te laten plaatsen en die dan door mij gerund wordt.
Mooie vereniging opzetten..
Crawler baan erbij.

Ik zie het iig. wel voor me.

Als we het niet proberen dan weten we het nooit.

Ik neem volgende weel contact op met de gemeente. Wil dan graag met ze om de tafel. En eigenlijk gelijk wat ideeen op tafel leggen.

Het is een prima idee, wellicht een slim plan om ook is met het bestuur van RCHotweels contact op te nemen. Ik weet zeker dat zij je op het gebied van vergunningen een eind op weg kunnnen helpen. (Denkende toch deze week maar weer is een off road aan te schaffen:P)

Heren goed nieuws.

Ik kon het niet laten.
Heb Vrijdag 10-09-2010 op 14 uur een gesprek met de gemeente.

Ik moet nu een tekening maken en alles plaatsen wat nodig is.

Heren goed nieuws.

Ik kon het niet laten.
Heb Vrijdag 10-09-2010 op 14 uur een gesprek met de gemeente.

Ik moet nu een tekening maken en alles plaatsen wat nodig is.

Dat is snel. Heb je al een goed business plan in elkaar staan? Een goed verhaal is erg belangrijk bij een gesprek bij de gemeente (zoals meerdere startende verenigingen zullen kunnen beamen). De eerste indruk is erg belangrijk.

misschien:
1. een super hoge schans er tussen, met een omweg voor de mensen die de schans niet willen nemen, voor de rest gewone schansen en paar een beetje hoog.
2. een hobbel stukje.
3. een lang stuk voor snelheid.
4. een klein riviertje waar je door heen kan van 5-10cm diep.(voor de kleine wagens dan uit zetten)
5. een crawbaan is idd slim. (rij zelf niet geen)

het zijn een paar ideetjes die misschien wel handig zijn.

Pen en papier? :p

Nee heb geen idee, maar ik wens je nu alvast veel succes. :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Toppie,

Ik ga straks naar een kamaraad die Trackmania heeft.
Hier kan ik vast wel een mooie baan mee tekenen.

Ik ga zo foto's maken van de locatie.

Back