Off-road baan in Deventer

haha ik ben de 4e en ik rij ook bij rchotwheels en heb ook offroad auto. Lijkt me cool idee hoor:D

maar er zijn maar drie deventernaren die stemmen en dus er van af weten,
beetje weinig en eenzaam.
is er misschien een idee om meer rijders te krijgen, want dan word het wat gezeliger.
ik bedoel: kijk hoeveel mensen er bij het on-road circuit zitten, die weten er niets van af (ga ik van uit), en hebben ze vast wel een off-road wagentje.

ik heb nog wel eens dat ik in deventer moet rugbyen
misschien dat ik dan langs kan komen als de baan er komt :p
iniedergeval heel veel succes ;) !

Om nog meer voor elkaar te krijgen kreeg ik net een goede tip.

Zoeken naar aspirant leden:

Dus mensen wie aspirant lid zou willen worden van de misschien aanstaande off-road baan in deventer?

Mail dan je naam en adres gegevens naar:
basvanhethul@tiscali.nl

We moeten minimaal 25 aspirant leden hebben om goed voor de dag te komen bij de gemeente.:pc:

Dat is om een stukje vertrouwen bij de gemeente te winnen.
Dan heeft de gemeente een idee hoeveel leden je eigenlijk al snel zou kunnen krijgen.
Dus je bent geen lid als je aspirant lid bent formeel gezien.

Laatst bewerkt:
Nee zeker niet.
Het is alleen maar zodat wij op papier kunnen laten zien wie eventueel wel lid zou willen worden als alles rond is bij de gemeente!

Het gaat nu alleen nog maar om aspirant leden.
Dat betekent niks meer en minder dan dat er tegen de gemeente gezegd kan worden "deze mensen zouden eventueel misschien wel lid willen worden als dit van de grond komt".

Op dit moment is het dus eigenlijk een fanbase bij mekaar krijgen omdat de gemeente ook moet inzien dat het terrein gebruikt en onderhouden gaat worden.

Over betalen is dus nog geen sprake, maar als ik bekijk wat de reiskosten zijn naar een locatie om te bashen zit het dubbel en dwars goed.
Daarbij: de hobby kost toch al geld, meer plezier met meer mensen is ook wat waard en een baan is 10x beter dan random heen en weer rijden.

Edit: wat ik dus wil zeggen is, Show some support and spread the word :)

Het gaat nu alleen nog maar om aspirant leden.
Dat betekent niks meer en minder dan dat er tegen de gemeente gezegd kan worden "deze mensen zouden eventueel misschien wel lid willen worden als dit van de grond komt".

Op dit moment is het dus eigenlijk een fanbase bij mekaar krijgen omdat de gemeente ook moet inzien dat het terrein gebruikt en onderhouden gaat worden.

Over betalen is dus nog geen sprake, maar als ik bekijk wat de reiskosten zijn naar een locatie om te bashen zit het dubbel en dwars goed.
Daarbij: de hobby kost toch al geld, meer plezier met meer mensen is ook wat waard en een baan is 10x beter dan random heen en weer rijden.

Edit: wat ik dus wil zeggen is, Show some support and spread the word :)

bedankt voor je uitleg :D

Met een "handtekeningenactie" uit het hele land red je het niet, iedere gemeente kan wel raden dat het niet om actieve leden gaat, overigens is het de vraag als het wel om leden gaat want er is geen club. Een vereniging ingeschreven bij de KvK met een bestuur en een origineel ledenbestand heeft meer kans van slagen omdat verenigingen beter erkend worden.

Op zich is een gesprek niet byzonder, in een ver verleden ook genoeg gehad en verwacht niet er al te positief vandaan te komen. Als het stuk grond toegekend kan worden aan sport en recreatie is het geen probleem maar als het stuk grond een totaal andere bestemmingsplan kent mag je hopen dat de gemeente nog mee wilt werken want anders zijn de onderhandelingen snel ober op hooguit een gedoogdbeleid na.
Nee heb je en ja kan je krijgen maar bij een ja zal je als een niet-vereniging ook geen subsidies krijgen om het te kunnen verbouwen tot een geschikte accomodatie. Ofwel, mocht je het toegewezen krijgen zal je er bijna op zeker eigen geld en arbeid in moeten steken.

Wel zal het helpen als je aangeeft dat je hiermee ook een bep. doelgroep onder de jeugd bereikt, daar kunnen gemeentes gevoelig voor zijn.

En voor iedereen die vragen wanneer ze kunnen rijden kunnen eerst met de vraag beginnen wanneer het toegewezen wordt en dan gaan vragen wanneer je mag komen klussen om het op te bouwen.

Back