off road circuit LIMBURG

Nadat de twee Rogers en ik dit al twee weken op rij voor jullie hebben gedaan heb ik een vriendelijk vraagje aan iedereen die er heengaat:
Als je blikjes cola of zakken chips ofzo meeneemt wil ik vragen om de lege blikjes en zakken enzo ook weer mee naar huis te nemen. Op die manier blijft het voor iedereen een schone baan en hoeven we geen vuilnis corvee in te vullen ;)
Ik weet dat er niet iemand "de baas" is ofzo, maar je mag elkaar hier best op aanspreken vind ik, toch?

Groetjes en tot ziens op de baan :D

Ik zie hier niets verkeerds aan om dit te melden.
Sterker nog, het is in mijn ogen de normaalste zaak om je eigen rommel op te ruimen.
Dat doe je thuis toch ook!
En daarbij, de vuilnishoop ligt een paar kilometer verderop.

4

Laatst bewerkt door een moderator:
Nadat de twee Rogers en ik dit al twee weken op rij voor jullie hebben gedaan heb ik een vriendelijk vraagje aan iedereen die er heengaat:
Als je blikjes cola of zakken chips ofzo meeneemt wil ik vragen om de lege blikjes en zakken enzo ook weer mee naar huis te nemen. Op die manier blijft het voor iedereen een schone baan en hoeven we geen vuilnis corvee in te vullen ;)
Ik weet dat er niet iemand "de baas" is ofzo, maar je mag elkaar hier best op aanspreken vind ik, toch?

Groetjes en tot ziens op de baan :D

Helemaal mee eens.

Het is eigenlijk al niet goed dat zo iets hier al voor de tweede keer gezegd moet worden.

Roger

Ik zou ook wel eens willen langskomen, kennis op doen van de ervaren mensen... Ik als beginneling bak er zelf nog ni veel van...

Hallo Guy ik ben uit Veldwezelt en ga ook elke kans die ik ooit heb na de rc baan! Miss kunnen we een x samen erna toe gaan! Ik wilde miss als weer mee zit aanstaande woensdag middag m'n auto's uitlaten. Als ge kunt sms me ma fax spreken we wat af ofzo. Mvg jeroen

Laatst bewerkt:
opknapbeurt RC baan Schinveld

RC Vrienden,

Wij willen aanstaande zaterdag 26 oktober beginnen met het verbeteren/onderhoud van de RC baan in Schinveld.

Hier zoeken wij vrijwilligers voor. Hoe meer vrijwilligers hoe sneller klaar.

Als jullie willen meehelpen laat dat dan even weten via mail.

Zo ja kunnen jullie dan een kruiwagen meenemen en een schep? Tenminste als die aanwezig is.

De bedoeling is dat jullie welkom zijn vanaf 10.00 uur tot ongeveer 15.00 uur.

Hopen op een goede opkomst.

Groetjes Roger E Revo

RC Vrienden,

Wij willen aanstaande zaterdag 26 oktober beginnen met het verbeteren/onderhoud van de RC baan in Schinveld.

Hier zoeken wij vrijwilligers voor. Hoe meer vrijwilligers hoe sneller klaar.

Als jullie willen meehelpen laat dat dan even weten via mail.

Zo ja kunnen jullie dan een kruiwagen meenemen en een schep? Tenminste als die aanwezig is.

De bedoeling is dat jullie welkom zijn vanaf 10.00 uur tot ongeveer 15.00 uur.

Hopen op een goede opkomst.

Groetjes Roger E Revo

Ik neem aan dat je brunssum bedoelt .

Roger

Zou graag willen helpen maar moet werken.
Heb je oproep ook op facebook gezet.
Als het weer het toelaat ben ik zondag middag wel daar.

Roger

Hebben we iets aan een vertieketeer machine op benzine? Als ik 't goed schrijf weet ik niet??
Kruiwagen schep hark twee handen ,nog iets?
Oow ja geen ochtendhumeur......;-)

Het was gezellig en goed verzorgd, op een gegeven moment zelfs frisdrank en koffie met een koekje.. ;)
In ieder geval een hele nieuwe werktafel op een veiligere plek en 2 springbulten zijn aangepast. Of het helemaal klaar is al weet ik niet, ik kon helaas niet de hele dag helpen.

Groeten...

full
full
full
full

full

alsnog de fotos van afgelopen zaterdag:D

helaas staan niet alle werkers erop....

groetjes roger erevo!

Ziet er gewoon super uit zo. Goed bezig mannen :thumbup: . Zo gauw als ik weer kan ben ik ook van de partij.

4

Hebben idd goed door kunnen werken.! Hopen dat de graafmachine komt want de spier pijn van 't schepen zal dan stuk minder zijn;-)!

Back