off road circuit LIMBURG

Hebben idd goed door kunnen werken.! Hopen dat de graafmachine komt want de spier pijn van 't schepen zal dan stuk minder zijn;-)!

helemaal mee eens!

wanneer gaan we het eigenlijk hebben over hoe het nu verder gaat met de baan?
ik vind dat het een fatsoenlijke baan is en we het nu toch eens moeten gaan hebben over het lid worden.
groetjes!

Hallo,

Bij deze wil ik iedereen danken die afgelopen zaterdag en zondag hebben meegeholpen op de baan in Brunssum,(vooral de dames die de koffie en koekjes kwamen brengen en Martin met het fris,daar waren we hard aan toe).Het waren super gezellige dagen, zaterdag en zondag.
Nogmaals, dank jullie wel voor de getoonde inzet.
En een bijzonder dank je wel voor Sanshoku (Roger),voor je inzet.
M.vr.gr. Jean

Dat ziet er heel goed uit.

Hopelijk wordt het binnenkort weer eens goed om te rijden.
Zal dan ook eens de 1/10 buggy van mijn broertje meenemen.
Komend weekend wordt het weer niet veel soeps.

groeten, wesley

Hallo

Mag ik vragen waar dit is? Ik ben heeeel geïnteresseerd om te helpen en te rijden ziet er allemaal mooi uit!!

Grt

Tuurlijk mag je dat, hoe meer mensen die komen hoe beter.:thumbsup:
Het is op de kruising van de Waubacherweg met de Heringbosch in Brunssum.
Ligt verscholen achter de bomen maar op het plaatje moet het duidelijk zijn.
Suc6.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu 't weer zo slecht ís komende tijd moet je dus een alternatief zoeken om te kunnen rijden met onze auto's! Heeft toevallig iemand enig idee waar dit kan in zuid limbug?
Of miss den idee waar zoiets georganiseerd kan worden?
Zodoende kunnen we blijven oefenen met z'n alle en zodra 't weer beter ís, de baan op en top ís! onze skill's kunnen kunnen loslaten op de nieuwe baan.
Iemand iets?

Hoi Jeroen,

Je zult al snel bij een manege of iets dergelijks uitkomen en dan proberen of je de paarden bak kunt huren.
Om de kosten tedekken zul je dan wel een meeting moeten organiseren en hopen dat er genoeg mannen komen opdagen.

Roger

Roger

Hoe ís het afgelopen zondag geweest? Het weer was redelijk droog als ik 't goed herinner! Hopelijk ís de baan nog in goede conditie geweest.

@joeribar,

Een pagina geleden heb ik je exact de locatie incl google maps plaatje doorgegeven...daar moet het toch mee te vinden zijn...

Back