Offroad Banen gelderland

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door jahrno, 24 sep 2008.

  1. edwin 39

    edwin 39 Guest

    Wi rijden nogal eens bij de schaapskooi (oude weg naar ede aan de linker zijde) vanaf arnhem naar ede gezien
     
  2. robert96

    robert96

    Lid geworden:
    7 aug 2009
    Berichten:
    83
    Locatie:
    Kesteren
    bij kwintelooijen daar net buiten rhenen heb je motorcross baan gebruiken ze alleen met hemelvaartsdag dan zijn er wedstrijden voor de rest komt er niemand daar kan je ook goed rijden veel jumps etc.
     
  3. Whipslash

    Whipslash

    Lid geworden:
    26 aug 2009
    Berichten:
    44
    Locatie:
    NL

    Als iemand een off road baan in of nabij Culemborg weet dan hoor ik het graag!!!!
     
  4. Daantjo

    Daantjo

    Lid geworden:
    7 dec 2005
    Berichten:
    288
    Locatie:
    Wichmond---- stomme vragen: 234, meesterlijke antw
    Wordt er nog wel eens gereden in Lochem?? Ik ben volgende week weer thuis, en het weer word droger (en kouder...), maar misschien wel geschikt om te rijden nog??
     
  5. xutracer

    xutracer

    Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Berichten:
    430
    Locatie:
    Borculo
    Hey,

    Ik zelf ben er voorlopig niet, vanwege de geboorte van mijn 2de zoontje. Maar we zullen er snel weer eens heen gaan.
     
  6. Probie

    Probie

    Lid geworden:
    23 sep 2009
    Berichten:
    114
    Xutracer had het al geschreven; een plaats om te crossen bij Lochem. Er is nóg een plaats om crossen er vlak bij.

    [​IMG]

    In de cirkel is het scoutinggebouw en in het vierkant (vlakbij dus!!) is een crossbaan met wat heuvels (ook behoorlijk stijl!) en wat paden waar je ook goed kan rijden. Ik ben er een paar keer geweest en het is best leuk daar. Op de Dwarsweg is een borje met Opengesteld wandelpad. Je loopt pakweg 100 meter en je kan je lol wel op en je kan er op de weg makkelijk parkeren.
    Het probleem is dat ik een behoorlijke koukleum ben en dus niet zoveel rij op het ogenblik. Zodra het weer een beetje toelaat, ben ik er te vinden met mijn Slash en E-Maxx (electro!).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
  7. Probie

    Probie

    Lid geworden:
    23 sep 2009
    Berichten:
    114
    Wordt er nog wel eens gereden in Lochem bij de scoutinghal? Het weer wordt wel steeds beter.
     
  8. Rudy Smit

    Rudy Smit

    Lid geworden:
    16 sep 2009
    Berichten:
    92
    Locatie:
    Deventer
    Ja zeker, ben afgelopen weekend even aan het kijken geweest daar.
    Heb even rond gereden en moet zeggen perfecte baan.
    Als er nog meer mensen zijn die binnen kort gaan rijden daar, laat eens wat van je horen
     
  9. Probie

    Probie

    Lid geworden:
    23 sep 2009
    Berichten:
    114
    Vandaag om zo rond 18:00 uur even wezen kijken. Ik ben niet eens de auto uit gestapt; Er vlogen ongeveer 5000 steekvliegen (kon ze niet precies tellen, ze waren te veel) om de auto heen zelfs vóórdat ik uit kon (wou) stappen. Ik ga nog wel eens een keertje als er niet zo veel meer zijn.
    Ik moet wel toegeven dat het best wel een leuke plaats is met veel ruimte.

    Je kan parkeren onder de bomen als er veel zon is.
    Pas wel op voor de dikke bult als je er naar toe rijdt, hij is gemeen voor wagens die laag liggen.

    Probie
     
  10. bzb

    bzb Guest

    eigenlijk toch intens sneu dat sinds het sluiten van de evmc baan in velp, er al een jaar of 17 niet meer in gelderland off road gereden kan worden, ik was toen nog een kleintje toen ik met mijn manta ray op de klassieke off road baan in velp reed.

    als er ergens een baan in nijmegen of arnhem ergens in de buurt zou starten zou ik zo weer buggy gaan rijden
     
  11. Mr. Sandman

    Mr. Sandman Guest

    Heb je nog reactie's gehad?
    Ik woon namelijk in de zelfde omgeving en ben ook op zoek naar een mooie locatie.
     
  12. joep94

    joep94 Guest

    er zijn blijkbaar best veel mensen in de omgeving van zuig gelderland met een modelauto ik heb er zelf ook een een woon in de omgeving van zaltbommel, ze zouden echt weer is een baan moeten aanleggen in gelderland er zijn genoeg mensen die dat zouden willen
     
  13. vwkever1960

    vwkever1960

    Lid geworden:
    4 nov 2009
    Berichten:
    3
    je zou eens op de site van rcelburg kunnen kijken,die hebben een eigen baan !!!
     
  14. johanvb

    johanvb Guest

    Ik woon in Bruchem, vlakbij Zaltbommel, en rij bij Friends of Model Racing Woudrichem. www.fomrw.nl
    Tis wel niet in Gelderland maar in Almkerk, net over de grens met Brabant.
     
  15. joep94

    joep94 Guest

    bruchem is maar 10 km van alem af, is wel leuk om te zien dat er ook in de buurt zijn
     
  16. CasGas

    CasGas

    Lid geworden:
    23 aug 2014
    Berichten:
    51
    Iemand hier die nog wel eens in Lochem aan het rijden is? Ik ben nu maar aan het rijden achter op het industrieterrein (Bij bouwbedrijf Schot), maar is voornamelijk asfalt en gras, niet echt spannend voor mijn Trophy Truggy.. De crossbaan is volgens mij helemaal dicht nu, helemaal afgezet dat je daar niet meer mag komen dus dat is ook geen optie meer..

    Bij het station tegenover zit nog wel een leuk klein baantje, maar ook weinig zand.. iemand anders nog ideeen in de buurt van Lochem om lekker door het zand te bashen?
     
  17. snellehenk

    snellehenk

    Lid geworden:
    10 okt 2007
    Berichten:
    3.445
    Locatie:
    Zoetermeer
  18. Wen

    Wen

    Lid geworden:
    13 feb 2011
    Berichten:
    1.139
    Locatie:
    Arnhem
    Voor elektro 1/8 of kleiner kan je bij rcduiven zijn.
     
  19. CasGas

    CasGas

    Lid geworden:
    23 aug 2014
    Berichten:
    51
    Het om big scale offroad he jongens.. in Gelderland :)
     
  20. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.478
    Locatie:
    Sassenheim
    Sorry, mijn fout maar de verse vraag op dit topic ging over een Trophy truggy en ik dacht dat het een nieuw topic was maar bleek achteraf een nieuw vraag op een nieuwe pagina in dit topic.
     

Deel Deze Pagina