Offroad Banen gelderland

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door jahrno, 24 sep 2008.

  1. Baskart

    Baskart

    Lid geworden:
    3 jul 2010
    Berichten:
    53
    Locatie:
    omgeving enschede
    Bij RMCA almelo hebben we een kunstgrasbaan voor 1/8 en 1/10, en een bigscale baan. Je bent altijd welkom.
     
  2. Tijs

    Tijs

    Lid geworden:
    11 dec 2018
    Berichten:
    108
    Locatie:
    Gelderland/omgeving nijmegen
    Hey ik ben Tijs
    Ik woon in Elst Gelderland (tussen arnhem en nijmegen)
    Ik ben 12 maar neem de rc hobby zeeg serieus en ben elk jaar Zoieso te vinden op hobma opendag
    Aangezien mijn luie puberale typische brugklas vrienden de hele dag achter hun PlayStation zitten en over intertoys beginnen al ik vertel over rc zoek ik mensen die het tof lijken om wekelijks of maandelijks met mij te Rijden
    Ik ben beperkt tot mijn veel te verpeste fiets maar weet wel 2 spots in mijn buurt ik rijd:
    Een traxxas latrax sst
    En een Hong nor ultra lx1 (nitro 1/8 buggy)
    Ook kan ik af en toe afspreken op de bmx baan van de weirijders (Tiel)
    Ik weet 2 crossbaantjes in mijn buurt eentje in elst en eentje bij lent als er mensen zijn die graag een keer met mij gaan rijden hoor ik het graag want ik voel me een beetje aleen zo op een school van 1500 leerlingen waar niemand überhaupt weet wat nitro is
    Dus zijn er mensen die wonen in de buurt van nijmegen/arnhem of die daar makkelijk naar toe kunne rijden dan hoor ik het graag zoals eerder aangegeven ben ik 9 van de 10 keer beperkt tot mijn fiets dus iets net buiten gelderland word al lastig

    VGR:Tijs
     
  3. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Leuk Tijs, Ik rijd zelf wel eens op de Aam. Net op het stukje gras voor de brug naar de voetbalvelden naast het spoor.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • elst.PNG
      elst.PNG
      Bestandsgrootte:
      2,6 MB
      Weergaven:
      129

Deel Deze Pagina