offroad rijders in deventer

Och die 1ste a finale pfoe he dat was close racing haha:p En dan ga je als nog met de tt-01 rijden? Misschien kan je me verslaan haha:)
das natuurlijk niet zo moeilijk als je maar met 2 man op de baan rijd :-) hahaha
Nee, eerlijk is eerlijk het was een spannende wedstrijd.
Jammer dat ik toch niet voor de tt01 ga ik had je graag eens verslagen.LOL

Als ik een goedkope tegen kom zal ik aleen daar al om een tt01 kopen haha
Ik heb net mijn scooter verkocht dus budget zal het probleem niet zijn.
Wil angelo zijn tt01 niet kwijt, ik geloof dat het driften al niet meer zo leuk was?

Laatst bewerkt:
Ik hem angelo er niet over horen praten dat het driften al niet meer zo leuk was? Misschien vertelde hij het aan jou k weet er niks van:p. En die tt-01's tja zijn niet het type e versie. De type e heeft wat verbeteringen en een topdeck. Hier door word het chassis wat stijver en dat vind ik persoonlijk lekkerder rijden. Ik vind die van de 1ste link wel het mooist, die uit deventer heeft er allemaal oude nihm cellen bij. (hmm darkfire zocht nog nihm voor zn rustler toch hahaha)
Als ik een goedkope tegen kom zal ik aleen daar al om een tt01 kopen haha
Ik heb net mijn scooter verkocht dus budget zal het probleem niet zijn.
Wil angelo zijn tt01 niet kwijt, ik geloof dat het driften al niet meer zo leuk was?

goede jump,slechte landing. Zal je altijd zien gaan er 10 goed, ga je filmen gaat het fout.
Geen schade .. Daar gaat het om

ONS veldje is nog steeds goed te rijden hoor voor elke auto nog.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi terrein gevonden vandaag,als je naar Raalte rijd,over het kanaal direct links..voor de begraafplaats nog,kan niet missen,megamooi stuk voor off-road!

Moet je me toch even op weg helpen. Welk kanaal en welk begraafplaats. Toch niet pleegste in Raalte zelf? Kan je het pin pointen op google maps?

Vanaf Deventer naar Raalte rijden,stoplichten door richting crematorium,en dan aan de linkerkant,kan niet missen! ( Google maps enzo is niet aan mij besteed op mijn iPad )

Dat is de achterkant van de flats die op de keizer karel laan zitten toch?
Is dat niet een heel glad terrein?
Ik zal van de week eens even langs rijden.

mike noemt de wetering HET KANAAL haha dus daarom snapte ik eerst niet waar je bedoelde. ik denk waar zit the hell een kanaal daar.lol

Ja Wetering..is het een rivier dan?,kanaal is menselijk,rivier is natuurlijk..,wist zo gauw niet de naam Wetering,kwam er vandaag weer langs,na 3 weken thuis aan het werk zijn geweest,en zie dat ze daar mooi huis hebben gehouden,de Wetering verlegd,en een mega groot crossterrein oor rc Cars' aangelegd :p
Mijn nieuwe servo uit mijn nieuwe Savage heeft na een half uur de geest gegeven,nu moet die terug naar de importeur in Engeland ter beoordeling,ben benieuwd of ik een nieuwe krijg,de servo's zien er wel beter uit dan eerder,en waterdicht,maar als ze zo gauw stuk gaan,is het ook niets..( was nog rustig aan het inrijden,niet springen enzo)

eneee, voor IEDEREEN per fiets bereikbaar. Mike zijn er ook bulten om te jumpen of moeten we een keer met een paar man wat bulten maken?

Ik vind het niet echt mooi terrein ofzo? Lijkt oud verdroogt gras:P of kijk ik nou verkeerd? Moeten zowiezo wel wat bulten komen he haha. Misschien een baantje aanleggen met een paar man haha?
In iedergeval is dit niet zo ver weg op de fiets. Darkfire kom je dan ook?

Laatst bewerkt:
waarschijnlijk is het nu anders.

tja, het ligt tussen jouw en mijj in. ik kan niet zeggen of ik kan als de datum nog niet is genoemd.

nee, sorry, ik had post 408 niet gezien.

Die foto is niet live hoor!!,ligt er nu anders bij natuurlijk,een stukje verder lopen over de crossbaan zag ik een hele grote bult..maar bultjes zat wat ik zo gauw zag,ze maken het bouwrijp voor plan Steenbruggen dacht ik zo
Moet vandeweek ff de achteruit monteren,net binnen gekregen,en er moet nog wat meer optie spul binnen komen deze week,ook een quad body besteld/gekocht,daar moet ik nog een poppetje voor vinden..

Back