offroad rijders in deventer

Ik ga over 20 minuten weg. Nog iemand mee? ga toch met de auto dus kan zo iemand oppikken en weer weg brengen. Ik hoor het wel

ik vergeet elke keer dat dit hier staat omdat ik nooit bij meetings kijk!
hoe vaak rijden jullie eigenlijk per week gemiddeld, ben wel benieuwd...

ik vergeet elke keer dat dit hier staat omdat ik nooit bij meetings kijk!
hoe vaak rijden jullie eigenlijk per week gemiddeld, ben wel benieuwd...

Als je het belangrijk genoeg vind:D kan je dit topic in je volg topics zetten. Dan krijg je een mailtje zodra er iets geschreven is. En weet je ook wanneer we rijden. as zondag trouwens club wedstrijd bij rchotwheels. Ook leuk om te komen trouwens.

dit is het tijdelijk nieuwe stuk waar we kunnen rijden
Geen idee waarom video op zn kant staat. Kan het blijkbaar ook niet aanpassen

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier een speedrun test. Durf geen vol gas te geven nog haha. Wat krankzinnig snel is dat dit zeg. Andy bedankt voor het filmen nog he.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit Tessen!!
En hmm ik vind het bij de n348 ook nog leuk rijden anders hoor.
Nieuwe stuk mist wat bultjes enzo haha maar zit er wel leuk uit.
(darkfire modus aan)
het nieuwe stukje waar we ff kunne rijden is ook weer verder fietsen ik heb daar niet echt zin in:P:P.
(darkfire modus uit)
Kom jij zondag ook weer kijken dan?

Hier een speedrun test. Durf geen vol gas te geven nog haha. Wat krankzinnig snel is dat dit zeg. Andy bedankt voor het filmen nog he.

Tuurlijk, graag gedaan. Ik heb alleen van die trilhandjes zie ik. Dat krijg je als je alleen een steadycam ben gewend...
Misschien dat ik vanavond ook even ga, licht er aan hoelaat ik er weer ben.

Ja ik kom zondag ook kijken al heb ik geen auto om mee te rijden ;)
Geintje.

Gaat er vanavond nog iemand offroad rijden?

hebben jullie de internet rekening niet betaald of zo. Al 2 keer oproep gedaan om te komen rijden met zn alle. Geen reactie ?
T'is zo lekker weer nog.

morgen is er dus een clubwedstrijd maar in de avond is wel een optie.
Ik zal de jongens op de club ook even opjutten om te komen hahaha

Het zat wel in de planning om te gaan rijden, maar dit moest onverhoopt weer worden bijgesteld... Werkzaamheden aan mijn 1:1 liepen wat uit helaas. Morgen zit er denk ik ook niet in om te gaan rijden, gezien de werkzaamheden die nog moeten worden uitgevoerd dit weekend... Anders ga ik ruzie krijgen met het thuisfront als as. maandag de 1:1 niet beschikbaar is.

Mocht het anders worden dan meld ik het wel. De 1:8 staat hier in de gang nog start klaar, er wordt nog niet geklaagd dat ie in de weg staat. Anders verdwijnt ie weer naar zolder en dan voor onbepaalde tijd vrees ik.

Komop!,rijden met dat ding,thuisfront moet maar begrip hebben voor je hobby!..(heb er zelf ook wel 5)
Iemand nog een goede servo over/tekoop?,net al weer 1 kapot in mijn nieuwe auto???

das natuurlijk niet zo moeilijk als je maar met 2 man op de baan rijd :-) hahaha
Nee, eerlijk is eerlijk het was een spannende wedstrijd.
Jammer dat ik toch niet voor de tt01 ga ik had je graag eens verslagen.LOL

Back