offroad rijders in deventer

kon ik toen ook niet was er ook altijd dus niet mekkeren gewoon komen hahaha.
ik denk trouwens dat ik een verkeerde lipo heb gekocht, mijn 3S past niet in de savage.
iemand een idee?

is het misschien handig elkaar 06 te hebben, das war sneller plannen en schakelen. ik zou vanavond wel kunnen en willen als ik julie 06 had is dat wat makkelijker als steeds via forum. ik lees ook wel eens te laat dat er ergens gereden is.
Morgen ben ik de hele dag vrij YES>>> en ga ik ook vast nog wel rijden

Ik wilde vrijdag ook gaan rijden ergens, maakt mij in principe niet uit waar. Ik had zo ergens in de middag in gedachten. Bel of sms maar: 06-13806426

Ik weet niet of het zo veilig is om je 06 hier neer te zetten andy.
Ik bedoelde ook meer als we elkaar een keer zien. of anders via PM
Maar goed ik heb hem er al in staan nu haha

Ik heb geen beltegoed dus heeft niet echt veel zin om min 06 nu al te geven. Wil eerst mn auto rijdend hebbe haha :oops: Tessen kun je niet iets wegdremelen uit die accubak dan? Want er rijden er toch meer op 5 s? Hoe hebbe die dat dan?

Trouwens is er niet ergens een stukje terrein wat al lang er maar een beetje bij ligt waar we is een soort baantje kunnen maken? Gewoon ff met een schop een baantje maken met een paar man? Op de rivierenwijk ligt wel een klein baantje. Kan eventueel wel wat naast. Ben alleen bang dat, dat snel gesloopt word. Toch maar ander terreintje zoeken denk ik.

ja max kan inderdaad dremel gebruiken maar ehhh hij is net 2 dagen jong en nu al slopen hmmmm. wat moet dat moet he

Ik ga er vandaag mee bezig heb dagje vrij dus mooi de tijd voor. Ook de rest van de auto even aanpassen. Vanmiddag rijden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga er vandaag mee bezig heb dagje vrij dus mooi de tijd voor. Ook de rest van de auto even aanpassen. Vanmiddag rijden.

Geef ff een berichtje wanneer je gaat en waar. Dan kom ik ook even.

Haha ben nu aan het rijden maar heb 2 packs. Is er bij jou daar te rijden. Ik rij nu op parkje hier op de wielewaal

Okey niet helemaal goed op de film, mn zoon van 9 heeft gefilmd.
Kleine Steven Spielberg haha.
Mijn 1e poging standing backflips.

Dit was gisteren. met 1 vinger gas geven en remmen met de duim sturen en de andere hand filmen.. valt allemaal wel mee hahah. beïnvloed overigens wel de rijkunst..

Kan iedereen vanavond? Met en zonder auto ..Goed weer om te rijden.
N348 kan nog net maar we kunnen ook bij andy gaan kijken. Als het handiger is om met de auto daar te komen mogen jullie wel bij mij komen dan rijden we met zn alle die kant op. Ik weet namelijk niet hoe ik daar kan komen met de fiets en of het überhaupt mogelijk is met de fiets.

Je kan er wel komen met de fiets via de Grote Ratelaar. Met de auto kan ook wel is het ook wel mogelijk. Ik probeer alles in mijn fietstas te stoppen, aangezien ik vanavond geen 1:1 auto ter beschikking heb. Ik neem alleen t hoog nodige mee.
Ik ben er rond een uur of zeven.

Back