offroad rijders in deventer

Vond het wel ff leuk vanmiddag, allleen jammer dat je zender er mee ophield.
Maar is idd een krap baantje voor meedere wagens . dus alle lijnen zijn open voor meer sugesties :d
Ohh zou je dat filmpje kunnen uppen ?

Ja lekker dan. Heb ik alles bij me behalve batterijen voor mijn zender haha.

Filmpje bij deze.

Veldje wel leuk maar ook klein

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk baantje hebben jullie daar in deventer.
wij moeten hier in omg. zwolle/ kampen ook nog eens een baantje realiseren,maar we kunnen nu nog voorlopig terecht op de bmx baan.

jullie kunnen ook met z'n alleen van deze kopen: De Heilige Koe Deventer
dan zet je gewoon zelf een leuk baantje uit dat zo weer op te ruimen is.
op een groot terrein dan hè? niet op wat jullie nu hebben.

PS. ik zeg expres JULLIE. :wink:

Had je er niet bij hoeven zetten dark, snappen je zonder die opmerking ook wel wel dat JIJ daar niet komt :-)
Maar wat moeten WE met gekleurde boeien ??? Worden die ineens een meter hoog om te kunnen jumpen als ik ze neerleg?

haha ik vind het niet gek dat jullie het baantje klein noemen. Ik zie op de filmpjes alleen maar kris kras door mekaar rijden hahaha. Wat vinden jullie er zo klein aan? En we kunne DAT baantje nog uitbreiden toch?? Als we gewoon rondjes rijden tegen mekaar dan is dat makkelijk te doen;). Nee Tessen ben niet bang voor vieze handen haha:P.Maar op dat baantje zie ik voldoende mogelijkheden om daar een leuk baantje voor ons van te maken:D. En darkfire waarom van die dingen? Heb je niks aan die waaien zo weg en er zijn dan nog geen jumps. En dat WIJ ze moeten kopen lijkt me logisch aangezien jij toch nooit komt. Of kom je toch nog keer? Je bent welkom hoor!:D

Laatst bewerkt:
Geloof ons nou maar het is er best klein , ook al ga je achter elkaar aan rijden .
Zoals daar vanmiddag ook al werd gezegt , is er met 4 a 5 auto's rijden echt wel de max . Maar er is er wel de ruimte om uit te breiden. Als je een shoveltje tot de beschikking hebt :d.

Ik wil je best geloven maar IK vind het meevallen. Ik heb er vaak genoeg gereden en kom er nu nog dagelijks langs. En waarom een shoveltje? Met een paar man ff de schop derin zoals Tessen al aangaf kun je ook wel iets bereiken:D.
Geloof ons nou maar het is er best klein , ook al ga je achter elkaar aan rijden .
Zoals daar vanmiddag ook al werd gezegt , is er met 4 a 5 auto's rijden echt wel de max . Maar er is er wel de ruimte om uit te breiden. Als je een shoveltje tot de beschikking hebt :d.

Als je netjes rondjes achter elkaar aan wilt rijden,kun je beter naar die club gaan bij de handbalvelden..beetje springen enzo is toch leuker:p

Max bedoelt denk ik ook MET jumps. Als je achter elkaar aanrijd is er een wedstrijd idee. En dan de baan rond met jumps kan best leuk zijn/worden.
Maar ik snap jou ook wel Mike, lekker rossen en scheuren (bashen) hou ik ook van :-)

Klopt Tessen dat bedoel ik. En mike ik zit al bij die club haha :p. Maar oke lekker rossen is ook leuk, maar een baantje met jumps kan ook erg leuk zijn? Bashen kan ook op een baantje haha:p. Er hoeft ook niet netjes over dat baantje gereden te worden. Alleen als je een baantje aanhoud dan rijd je ook niet kris kras doormekaar waardoor er minder kans is op crashes.
Max bedoelt denk ik ook MET jumps. Als je achter elkaar aanrijd is er een wedstrijd idee. En dan de baan rond met jumps kan best leuk zijn/worden.
Maar ik snap jou ook wel Mike, lekker rossen en scheuren (bashen) hou ik ook van :-)

Ik kan van iemand een DX3S overkopen zgan 90 euro zonder ontvanger dus alleen zender.
Of zal ik gewoon voor een nieuw DX3c gaan met ontvanger nieuw voor 109 euro.

Ik vind de dx3s er wel gaaf uit zien maar al die meet opties gebruik ik denk ik toch niet.

Tja Tessen is denk ik puur een persoonlijke keuze.
Ik zou voor de dx3c gaan denk ik:) zit der ook wel mooi uit hoor.
Hebben jullie trouwens het terrein gezien waar eerst het ziekenhuis stond?
Maar vinden jullie het baantje ook te klein om hem aan te passen dan? We kunne het baantje nog groter maken ?

ik heb er wel over zitten denken om daar eens te gaan kijken bij oude ziekenhuis maar nog niet geweest. Jij wel ?

Bij de andere (kleine )baan moeten we eens kijken of het mogelijk is om groter te maken ivm de bomen die daar staan.

Ik fiets der lang heen als ik van school terug naar huis fiets maar nog niet op geweest. Kan ook nog niet rijden. En we kunne het baantje ook nog verlengen door (als je er vanaf de stoep voor staat) een stukje baan om die ene boom heen maken. En de rest van de baan kunne we iets uitgraven en iets breder maken. het zand wat je over houd van het uitgraven gebruiken we dan voor nieuwe jumps. En die ene kombocht lijkt me zowiezo leuk als die wat lager ligt zodat je echt moet remmen om goed die bocht in te kunne en je zogauw je in de bocht ben weer kunt accelereren. Ik zie wel mogelijkheden om van dat baantje wat leuks te maken. haha je moest t baantje weer ff klein noemen he :p:p:p nee grapje ;)
ik heb er wel over zitten denken om daar eens te gaan kijken bij oude ziekenhuis maar nog niet geweest. Jij wel ?

Bij de andere (kleine )baan moeten we eens kijken of het mogelijk is om groter te maken ivm de bomen die daar staan.

Haha wordt het (kleine) baantje ook niet door andere gebruikt, bv crossfietsen?
We claimen het (kleine) baantje nu wel maar wie maakt er nog meer gebruik van deze baan, voordat we iets gaan aanpassen en misschien problemen mee gaan krijgen.

voor zover ik weet word dat baantje helemaal niet gebruikt, moet ik wel zeggen dat het natuurlijk wel aanlokkelijk wordt voor kleine kinderen met fietsjes om eroverheen te gaan als we dat baantje gaan opknappen... :P

Mike, ik ben bezig met mijn swaybar er op te zetten. Dit is op zich wel gelukt tot de laatste stap.
Daar moet je de bumper weer terug plaatsen en daarna fr plastic clipjes weer aan de achter kant. Die plastic clipjes krijg ik er niet meer op te weinig ruimte om de bumper naar achter te drukken. Kan zo wel even foto maken als je het niet snapt.

Back