offroad rijders in deventer

Laat maar is toch gelukt met enig aandringen en verbuigen van plastic. Vraag me alleen af of de bars goed zitten. Kan jij ze ook gewoon bewegen dat strandje bedoel ik dan

Jaja Tessen nu weet ik dat je het baantje klein noemt hahahaha:p:p.
Tja zoals nils zegt, hij word volgens mij niet gebruikt nu. ik fiets er zo goed als dagelijks lang en zie er nooit iemand op ofzo.
Haha wordt het (kleine) baantje ook niet door andere gebruikt, bv crossfietsen?
We claimen het (kleine) baantje nu wel maar wie maakt er nog meer gebruik van deze baan, voordat we iets gaan aanpassen en misschien problemen mee gaan krijgen.

Nu met de achter kant bezig voor de swaybar. Vreemd is dat dat niet in de handleiding staat. Oké het is zo goed als zelfde als voorkant. Met één klein verschil. Het afdek kapje past net niet grrrrr.

Zou je mij misschien een linkje kunnen geven waar ik de swaybars kan bestellen ?
Hoop dat ze er ook zijn voor de xl

Gewoon doordrukken,en dan kun je de klem monteren;),voor en achterkant zijn hetzelfde..,heb nog niet veel verschil gemerkt ermee,maar voor een goede wegligging moet je een ander model hebben ( de Savage met Fastlane opbouw krijg je trouwens niet op zijn kant,mijn maat heeft hem gekocht van mij)
Scheelt enorm in Amerika bestellen,er wordt hier teveel verdient op het spul,meer dan 100%!

Het afsluit bakje past er dus niet op. Ik heb nu alleen de voorkant, kijk bij jou nog wel eens keer hoe de achterkant zit. Had jij daar wel en beschrijving bij dan?

Als ik een beetje mazzel heb dan heb ik woensdag weer een motor en regelaar:D:D:D.
Wil alleen nog weer 1 of 2 lipo's er bij.

Precies hetzelfde de voor en achterzijde.beetje frommelen,en het paste hoor!
En die lipo' heb je toch zo aangeschaft?,pk racing heeft dacht ik wel goeie,en anders die rijstpoepers van hobbyking ofzo..

Ik wacht nog ff met lipo's waarschijnlijk koop ik er 1 van het forum een 8000(!!!)mah lipo.
Precies hetzelfde de voor en achterzijde.beetje frommelen,en het paste hoor!
En die lipo' heb je toch zo aangeschaft?,pk racing heeft dacht ik wel goeie,en anders die rijstpoepers van hobbyking ofzo..

Tja kan ik lang genoeg rijden haha ^^. Met pauzes er tussen door(omdat jullie dan accu's verwisselen) red ik makkelijk om een uur er mee te rijden volgens mij haha:P

Ja, ik heb mijn low voltage cutoff erg conservatief ingesteld op 3,4V/cel en met een 8000mAh accu rij ik dan 40 minuten op mijn E-Revo Brushless.

hoe langt ben je wel niet aan het laden dan met een 8000mAh ?
Ik haal nu met 5000 mAh 25 minuten ongeveer (2 accu's he)

Als het snel moet hang ik beide aan hun eigen 200W lader op 8A (1C), dan zijn ze in een half uurtje vol, thuis laad ik ze wat trager, want dan heeft het toch geen haast.

Als het snel moet hang ik beide aan hun eigen 200W lader op 8A (1C), dan zijn ze in een half uurtje vol, thuis laad ik ze wat trager, want dan heeft het toch geen haast.

Als je een lipo van 8000 mah laad met 1C met een lipo lader van 8A dan red je het echt niet in een half uurtje lijkt mij.:confused:

Als je een lipo van 8000 mah laad met 1C met een lipo lader van 8A dan red je het echt niet in een half uurtje lijkt mij.:confused:

Je trekt nooit een lipo helemaal leeg anders gaat die kapot, zoals ik al aangaf in mijn vorige post heb ik mijn lvc heel conservatief staan.

Back