offroad rijders in deventer

Klein maar leuke jumps, vanavond even rijden hier.

full

Maar ook wel groot veld om ff volgas te geven.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil morgen wel ff rijden,heb de Harley clan afgezegt,ga thuis klussen,maar wil nog wel ff rijden ergens morgen en/of Vrijdag..pm of bel maar

Waar ligt dat rode veldje ? mischien dat ik dan ook nog wel even kom.
En rond welke tijd wou je daar rijden dan ?

baan is aan de leonard springer laan aan de kant van verpleeghuis pw jansen.

@mike, jij woont toch bij rielerenk/kolk in de buurt? ik heb daar morgen een verjaardag kan ik ff bij je langs om te kijken naar die swaybar?
ben er tussen 14.30 en 15.00 uur.

Jup was er al achter waar het was , ben net ook nog even aan het rijden geweest . net als de duivel er mee speelt gaat 1 shock van me arm af :(
Had het ook nog vrij laat door .

Kom er net vandaan en nieuw baantje gevonden wel weer klein maar leuke jumps, zal vanmiddag even foto plaatsen. Ik ga zo naar verjaardag van nichtje en even langs Mike. Daarna wel weer rijden zal in namiddag zijn. Morgen ook vrij dus tijd genoeg...
Eindelijk

En namiddag is rond .......
Moet morgen weg dus dan kan ik helaas niet komen .
En is het al gelukt met je stabi setje ?

Ben net terug van verjaardag en nu komt mijn vrouw met het vervelende idee om te bbqen. Kan nog wel maar dan moeten we nu gaan.

Wie komt,leonard laan

Ja is oke , ik kom wel ff

[

QUOTE=behave;2145149]Ben net terug van verjaardag en nu komt mijn vrouw met het vervelende idee om te bbqen. Kan nog wel maar dan moeten we nu gaan.

Wie komt,leonard laan

[/QUOTE]

Is goed uiteindelijk kan ik toch morgen :p als het maar na 13:00 is.

Ohh behave morgen komt ook filmpje online moet het allemaal ff in 1 film maken en een beetje editen. muziekje er onder enz ezv

Back