offroad rijders in deventer

Ja is beter voor de kool borstels. Heel veel die geven dan gewoon 1 accu lang heel rustig gas ofzo. de andere doet het in speciaal water. ik weet het zelf niet echt goed, zou je ff moeten opzoeken.
Moet je electro motor ook inlopen dan ?
Zou je mij dan willen uitleggen hoe.

Gewoon water werkt ook hoor. Demiwater word wel eens aangeraden maar na 3 wentelingen van de motor is dat ook niet meer demi meer (ik dacht dat vroeger ook altijd tot iemand me er op wees).

Je laat je borstelmotor in een bak of glas water hangen en laat hem met een laag voltage draaien, de koolborstels slijten dan naar de vorm van de rotor en het water houd het koel en zonder vonken en je spoelt het fijne gruis eruit. Op die manier kan je de efficientie van je borstelmotor ook nog verbeteren.

Update: Ik ga niet naar Zwolle. mocht niet van max :-) Geintje max.. Was de vis lekker?
Ik ga toch naar de vliegshow in nijverdal.

Oke geen probleem , heb al vervoer.

Ga je zelf ook vliegen ? Als je hier na weer eens naar een vliegclub/meeting gaat kan ik dan eens mee ? Ben wel erg benieuwd naar al die vliegtuigen en helicopters

haha ik lees die zin maar had nog niet verder gelezen ik denk he wat?! haha:) maar ja de kibbelingen waren lekker. Jouwe ook?:p btw de proline protrac suspension kit zit er onder^^ dus morgen misschien ff testen.
Update: Ik ga niet naar Zwolle. mocht niet van max :-) Geintje max.. Was de vis lekker?
Ik ga toch naar de vliegshow in nijverdal.

oké het hoort hier niet echt thuis maar wilde jullie toch even mij knutselwerk laten zien van vandaag.
Eens kijken of me dat bevalt.
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit ! heb je snel gedaan.
Waarschijnlijk als het morgen een niet regent en het baantje aan de maasstraat niet de te nat is. Ga ik denk rond half 4 ff men auto testen daar. Hopen dat die nog lekkerder rijd met de proline protrac suspension kit.
oké het hoort hier niet echt thuis maar wilde jullie toch even mij knutselwerk laten zien van vandaag.
Eens kijken of me dat bevalt.

Ik zal kijken of ik daar ook kan zijn dan . hopen dat de buggy nu wel wil.
Heb hem niet meer aangeraakt sinds de laatste keer dat we daar waren en de auto elke keer afsloeg.

@behave

Ziet er mooi uit die wagen. Ga je nu ook baan rijden ?

Ja denk het wel ja. Eens kijken of me dat goed lukt. Moet me niet vergissen om ineens door het gras en bulten de rijden hahaha. zullen ze wel niet goed vinden :-)

@ tessen.
ziet er goed uit!

zometeen ff rijden (testen) samen met Nils. K weet niet hoe laat we der zijn want Nils moet nog ff eten.

heey jongens we moeten echt weer een keer met een groep gaan rijden heb al een tijdje niet meer met me traxxas gereeden en ga morgen lekker me nieuwe regelaar en motor ophaalen hihi

gr angelo

oo btw mooi f1 tessen. kunnen we een keer tegen elkaar rijden whahaha

gr angelo

Liever niet tegen elkaar haha daarvan krijg je schade, lol. Moet eerst nog flink oefenen hoor.
heb je je f1 al weer klaar?

Offroad gaan we elke week bijna wel, leuk als je er ook weer bij bent.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het dit weekend mooi weer is zullen we dan weer ergens afspreken ?
Daar vlak bij pw jansen was een erg leuk plekje .......
Dus is er intresse ?
Mischien zaterdag tegen een uurtje of 2 ?

Weet niet of ik er bij kan zijn moet eers een pinion en spur bestellen. Die traxxas 48 pit zijn troep sommige zijn ovaal daardoor allebei kapot gereden.

Back