offroad rijders in deventer

Ja dat weet ik wel maar ben hem maar tijdelijk nodig. De firestorm gaat toch weg en op de flux gebruik ik de deans.

Zo,lekker gereden,Baja salto geleerd;),lekker geouwehoerd met wat gasten,en als het goed is komt er morgen een sterkere servo voor de Savage:D
Er is wel iets veranderd,ik denk dat de Baja te koop komt..er moet ben ik bang een autootje op batterijen voor in de plaats komen:o
Wordt vervolgd!,en bedankt voor het aanbod voor de Cola! ( als het bier was had ik het aangepakt;) )

Oja,Traxxas laadkabel heb ik niet,het is zo'n T stekker kabel wat ik heb..

Laatst bewerkt:
ScuJGH4Hb2g[/media] - Baba verliest uitlaat

Hierbij de baja met salto.

Gezien dit topic naar meetings is gegaan omdat we het toevallig een paar keer over een meeting hebben gehad kunnen we ook een nieuw topic openen met offroad deventer. Als we dan wat willen afspreken kunnen we dat hier doen en als we het gewoon over de offroad zoals filmpjes en ontopic chat hebben in het nieuwe topic onder de offroad afdeling.
Ik kan ook vragen aan een mod of dit topic weer terug mag.
Ideeën?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou mike dan weet je wat je de volgende keer mee moet nemen aan drinken haha. Ik had laatst cola light. niels nu gewone cola. Op naar de good stuff !!
Maar niet drinken en rijden he :-)

Haha,Baba? Wtf is dat?,het is wel een orginele Baja,en geen hong fong Chinese kloon;)
Wel ff aangeven als we ergens anders moeten lullen,anders vind ik het nooit :(

PFFFFF!! wanneer zal ik dan is eindelijk lekker kunnen rijden haha. Achja we zien wel:D. Eerst motor morgen maar is los draaien daarna kan k em nog wel aan jasper geven om na te kijken.

Ik heb aan modje gevraagd dit topic weer terug te zetten naar de offroad afdeling. We zouden dan als we een meeting houden dat in een nieuw stukje plaatsten, bij meetings dus.
Tja het is wat....

Als k nou nog geld genoeg had wist ik het wel. Dan werd het een 60 amp ezrun regelaar met een traxxas vxl motor. Maarja komt misschien met deze motor ook nog wel goed als k maar op een goede vertanding ga rijden. Als dat het niet is dan pff zien we wel:D.
het zit je niet mee max ik zou er een andere motor opzetten gewoon.
Maar ja kan niet in jou portemonnee kijken

Ik dacht dat het probleemloos is electro?..gewoon een orgineel setje erin van Traxxas ben je toch klaar lijkt mij,iets meer geld uitgeven in 1 x,maar op eBay kun je die wel goedkoper vinden..
Of mijn Baja kopen,niets geen geouwehoer meer met draadjes en tandwieltjes en afkoelen enzo ;)

Nou nee orgineel setje van traxxas is te duur. En die regelaar is ook soms niet te vertrouwen. Die motor lijkt me wel wat en dan met een 60 amp ezrun regelaar. Maar moet eerst weer geld hebbe. En een baja nee man lomp groot ding haha:P heb niet zo fiets als jij:D.
Ik dacht dat het probleemloos is electro?..gewoon een orgineel setje erin van Traxxas ben je toch klaar lijkt mij,iets meer geld uitgeven in 1 x,maar op eBay kun je die wel goedkoper vinden..
Of mijn Baja kopen,niets geen geouwehoer meer met draadjes en tandwieltjes en afkoelen enzo ;)

Als ik binnenkort met mijn savage hp kom kan ik die wel een keer voor je fiets plaatsen met een touw er tussen max. Dan hem je ook een elektrische fiets..lol

Zoo ik hep me ontvanger ook weer gemaakt
Dus nou maar hoopen dat ik geen storing meer heb
Gr angelo

Back