Ofna Hyper 10SC

Dat zijn de orginele heel goed voor gras en losse zand.
ik heb vandaag op de baan (kunstgras) gereden met de calibers en hij reed fantastisch.
Alleen nu zij de bodyposts naar de klote, moet ik weer wachten op nieuwe.
Ik zoek ook nog een body die ik kan mishandelen, die nieuwe is er veel te mooi voor (ga ik alleen op wedstrijden gebruiken).

She's a beauty Gies. Aankomende zondag komen we waarschijnlijk met een paar man naar M1, ben jij er dan ook bij any chance?

Tuurlijk, Gies woont op de baan :lol: Of ga je Zondag ook naar Arendonk?

Helaas Zondag veel kans op regen, even afwachten dus. Bij droog weer is het altijd drukker ;)

Laatst bewerkt:
Rot weer, nu is het elke dag heerlijk weer en in het weekend zou het dan gaan regenen ... Afgelopen zondag voorspelde ze veel regen, maar het was hier super, laten we hopen op een herhaling daarvan.

Ik ben er zondag, maar niet met de hyper 10.
De bodyposts zijn kapot en ik heb gister geprobeerd of het toch wat ging (met een basherkap die ik nog had liggen) maar dat gaat echt niet meer.
Als het weer goed is rijdt ik met mn asso T4 op de 1/5 baan denk ik.
Zaterdag wil ik naar Arendonk om weer es op een 1/10 baan te rijden, ik ben daar nog nooit geweest.
Vlijmen ligt ook nog in de planning, misschien moet ik maar es wat afspreken met Slashbasher en Robinphaserhuppeldepup (weet zn nick niet zo gauw).

Een paar fotos van afgelopen zondag (24 oktober) in Charlerloi.
Ik ben 2e geworden bij de Lamborgini Winter Trophy.
1141052363_5_VWT-.jpeg

1141052439_5_fKNM.jpeg

Veel trainen, maar dat deed ik op de 1/8 baan, dus zon klein indoorbaantje was erg wennen, en ik moet mn auto nog wat beter afstellen.

Ik moet nog bevestiging krijgen dat ik mag starten in Charleroi 14 november (dat bedoel je toch).
Maar men zegt dat het al vol is, al kan ik me dat niet voorstellen.
Anders rallycup, maar daar staat nog geen plaats bij op hun kalender, het zou zomaar kunnen dat die niet doorgaat omdat er in Den Haag ook al zo weinig man waren.

Laatst bewerkt:
14 oktober is het in Helmond, onder voorbehoud dat de rally's een beetje fatsoenlijk over de baan kunnen. Wordt nog getest.

n.b., neem dan wel voldoende stroom mee

Okay je bedoelt natuurlijk november, dat met die stroom gaat denk ik wel lukken, aangezien er toch niet zoveel starters zullen zijn heeft Mach-One wel genoeg stroom denk ik.

Mijn geheime wapen, maar ik moet nog zwaardere olie in mn voorste shox doen (volgens de experts daar) hij dook teveel in de bochten.
Als ik dat voormekaar heb kan ik daar zeker winnen.

Back