OH 58 Kiowa...in belgië..

Zo,

Daar Nick zo vrijgevig was met zijn fotokes, zal ik ook ff een extraatje doen, ivm de grote doos uiteraard..

full

full

Denk daar maar eens over na mijne heren, tussen de feestmenu's :p

Prettige feesten, en een mooi 2014!

groeten,

Didier

Laatst bewerkt door een moderator:
Das geen kleine Jonge........ maarja twas ook geen klein doosje..,

Goede jaarwisseling en veel plezier met de projecten in 2014

Jeroen

Indien ik niet zou weten waar deze knaller in zal komen zo ik denken dat Didier zichzelf een nieuwe Turbo koffiebrander heeft aangeschaft :).
Enne, niet vergeten om verder te bouwen tussen de gerechten door...

Heligroeten,

Nick

Goh,

De tijd vliegt toch hé.. gelukkig nog wat bezig geweest, ditmaal begonnen aan de rivettten, dit is een enorm werk, en het kan makkelijk tussendoor gedaan worden.
Wel is het opletten geblazen, want zoals jullie kunnen zien is de onderlinge afstand tuseen de rivetjes op verschillende plaatsen anders. Dit betekend goed de documentatie bekijken, en veel telwerk om het geheel wat laten uit te komen..

full

We gaan rustig door..

groeten,

Didier

Laatst bewerkt door een moderator:
Aan al je afgetekende rivetbanen te zien ben je voor een hele tijd zoet met riveteren!
Opletten voor de befaamde riveteervinger hé!
Succes en vooral veel geduld en moed.

Heligroeten,

Nick

Het wordt zo wel een hele mooie heli, leuk om alles door te lezen, vooral hoe alle details worden gemaakt. Zeker tussen al het 3d gebeuren tegenwoordig,

Geeft een hoop inspiratie voor detoekomst, maar ik zal eerst maar eens leren heli vliegen

Over wat er op de achtergrond staat heb ik al wel een idee,

gau-8-a-30mm-gatlin-gun.jpg
deze zal er wel een onderdeel van zijn.

Het wordt zo wel een hele mooie heli, leuk om alles door te lezen, vooral hoe alle details worden gemaakt. Zeker tussen al het 3d gebeuren tegenwoordig,

Geeft een hoop inspiratie voor detoekomst, maar ik zal eerst maar eens leren heli vliegen

Over wat er op de achtergrond staat heb ik al wel een idee,

gau-8-a-30mm-gatlin-gun.jpg
deze zal er wel een onderdeel van zijn.

Thx voor de commentaar,

En idd, eerst leren vliegen is net zo handig :-)

Wat de achtergrond betreft, je geeft dit mooi subtiel aan, en het klopt nog ook !

We horen wel wat de anderen zeggen!

groeten,

Didier

En door dat kanon staat de neuspoot een stuk uit het midden? Dat was in 1 van de foto's al te zien toch?:)
Maar waar is de 2de motor?

Dat wordt toch lastig om de Kiowa en een Wrattenzwijn te gelijk te vliegen. Wel het enige toestel van de Amerikanen die niet direct na een schot neer komt :lol:.

Gr. Rob.

ppppfffffffffffffffttttttt RAADSELS IK HAAT het :)

Maar ik wil toch nog eens een gokje wagen:confused:
Turbine Ok? type/maat 70? Ok?
Tis natuurlijk een War helicopter??
een Mil Mi 24 Hind soms van Heliclassics?? scale 1:6.7
ppfffffffftttttttt moeilijk hoor....maar wel spannend

S6 met bouwen en ons in nieuwsgierigheid brengen van je "raadsel"

Jeroen

Hahaha dan ben ik op het verkeerde been gezet en kan me alleen herinneren dat een A10 Thunderbolt een uit het midden geplaatst "neuswiel"heeft ivm met de Gun aan de voorzijde
enne Nickname voor wrattenzwijn is Warthog zoals de Thunderbolt ook wel genoemd werd
We zouden het binnenkort op het bouw verslag wel zien/horen:rolleyes:

Jeroen

Laatst bewerkt:
We worden wel zo erg lekker gemaakt door je Didier. Eerst de Kiowa en nu het vliegend kanon. Ben erg benieuwd naar het bouwverslag.

Gr. Rob.

Hei Didier ,

Ook deze KIOWA wordt een parel , we mogen met lichte TROTS zeggen dat we in het Belgen land enkel goede schaalmodelbouwers hebben rondlopen ... en JIJ bent er zeker bij ... ga gewoon zo door aan de KIOWA ... en alles komt hier ook op zijn plaats ..

Grtz
Ron

Back