didier n
verslagschrijvers
In afwachting van de 3D prints voor de pods, ben ik verder gegaan met de detaillering van de pods en alles wat daarbijhoort. Ik ga er maar van uit dat ze niet zullen trillen...
Daarom ben ik begonnen met de bekabeling tussen de pods en de romp van de heli.
Buisjes plasticard, een boormachine die als "draaibank" fungeert, electrische kabel, krimpkous en nog vanalles werd gebruikt om tot een fatsoenlijk resultaat te komen..
de eerste aansluiting voor de pod:
Zo hebben we er 2 nodig die overgaan in 1 kabel..
En de rompzijde, deze is wat moeilijker daar de stekker uitneembaar moet zijn voor transport.. een 4mm goudstekker bracht uitkomst
Zo komen ze dus uiteindelijk in de pods, deze zitten er maar ff losjes in, dit zijn assemblages die helemaal op't einde van de bouw gaan gebeuren..
Volgende stap zijn de aansluitingen op de romp, deze kabels "ontwerpen" heeft behoorlijk veel tijd gekost, maar ze zien er dan ook net uit zoals ik ze wilde
we gaan door...
Didier
Daarom ben ik begonnen met de bekabeling tussen de pods en de romp van de heli.
Buisjes plasticard, een boormachine die als "draaibank" fungeert, electrische kabel, krimpkous en nog vanalles werd gebruikt om tot een fatsoenlijk resultaat te komen..
de eerste aansluiting voor de pod:
Zo hebben we er 2 nodig die overgaan in 1 kabel..
En de rompzijde, deze is wat moeilijker daar de stekker uitneembaar moet zijn voor transport.. een 4mm goudstekker bracht uitkomst
Zo komen ze dus uiteindelijk in de pods, deze zitten er maar ff losjes in, dit zijn assemblages die helemaal op't einde van de bouw gaan gebeuren..
Volgende stap zijn de aansluitingen op de romp, deze kabels "ontwerpen" heeft behoorlijk veel tijd gekost, maar ze zien er dan ook net uit zoals ik ze wilde

we gaan door...
Didier
Laatst bewerkt door een moderator: