OH 58 Kiowa...in belgië..

Hoedje af voor dit prachtige werk , nauwelijks van een echte te onderscheiden .
Dikke duim , weer een overwinning na het spijtige voorval een dik jaar geleden .
Grtjs Blitske

Bedankt jongens!

Ik ben blij met de reacties die ik uit diverse hoeken krijg, en het inspireert om weer eens iets te gaan bouwen...

Het blijft ook voor mezelf genieten van de heli, al hoop ik dat ik bij de volgende build er niet zo lang ga over doen, en mss nét iets minder ver zal gaan... al weet ik niet of me dat gaat lukken ;)

Of er dan weer een bouwdraadje komt durf ik niet zeggen, we zien wel weer...

groeten,

Didier

Ik weet niet of het jullie ook is opgevallen, maar de laatste tijd is het hier maar redelijk stil op het forum:confused:

Misschien dat dit helpt?

P1040166kl.jpg

Er is een nieuw project binnengekomen :yes:

Wat het gaat worden,.....tja....

En of ik nog een bouwdraadje ga starten weet ik eerlijk gezegd nog even niet...we zien wel

groeten,

Didier

Gaat het dan toch gebeuren???
Amaai!
Je kan niet anders dan daarover ook een draad(je) op te starten.

Als je het aantal rotorbladen langs de doos telt, weet je waarover het gaat!

Komaan Didier, nieuw draadje, en niet te kort maken hé!

Didier

Je zegt het zelf dat het hier maar stilletjes is , als jij nu weer aan een bouwdraadje begint zijn wij allemaal weer geinspireert he
Ik start binne kort ook terug aan mijn Bell 206 want het is een schande da ik op een boogscheut van af zijn er ben mee gestopt , ma ja het vlieg seizoen begon he .
Nu beginnen we terug te bouwen .

Grtjs Blitske

En de fun blijft maar duren.... dit is de Rotor Calender 2017

P1040228kl.jpg

En in de maand november... :)

P1040229kl.jpg

Enkel jammer dat het dezelfde foto is als in het Rotor tijdschrift, maar we zullen maar niet zeuren hé ;)

Groeten,

Didier

Back