Leonie en ikke hoorden dit nummer verleden jaar op de radio van ons Hyundai
H100 camperbusje tijdens onze reis door Roemenië.
De producer van dit nummer/clipje komt ook nog eens uit Roemenië.
Leonie was het voor de verandering is een keertje met mij eens....
Zij vond het ook een apart/mooi nummer op de radio.
Die positieve en leuke herinneringen heb ik gedurende het jaar laten samensmelten met het bouwverslag van de Russische La-7!
Het clipje van het nummer heeft ook nog interessante visuele aspecten die ik ook kan laten samensmelten met de "lijnen" van de La-7
(En dan heb ik het niet alleen over het zwarte jurkje)
Deze week verder met het schuren/bewerken van de balsa blokken.Het zal mooi zijn als het mij lukt om deze zo te bewerken zodat de werkstukjes overéénkomen met de bestelde kunststoffen oliekoeler uit Amerika.
Zodat ik voordat wij weer naar Roemenië afreizen de onderlinge gewichten kan vergelijken van deze oliekoeler van het vliegtuig van de"Russische beer"

Dit jaar zullen wij weer bij camping"de oude wilg" in Roemenië zijn....
Wie weet ontmoeten wij onze beer weer!
Groet:Robin
H100 camperbusje tijdens onze reis door Roemenië.
De producer van dit nummer/clipje komt ook nog eens uit Roemenië.
Leonie was het voor de verandering is een keertje met mij eens....
Zij vond het ook een apart/mooi nummer op de radio.
Die positieve en leuke herinneringen heb ik gedurende het jaar laten samensmelten met het bouwverslag van de Russische La-7!
Het clipje van het nummer heeft ook nog interessante visuele aspecten die ik ook kan laten samensmelten met de "lijnen" van de La-7
(En dan heb ik het niet alleen over het zwarte jurkje)

Deze week verder met het schuren/bewerken van de balsa blokken.Het zal mooi zijn als het mij lukt om deze zo te bewerken zodat de werkstukjes overéénkomen met de bestelde kunststoffen oliekoeler uit Amerika.
Zodat ik voordat wij weer naar Roemenië afreizen de onderlinge gewichten kan vergelijken van deze oliekoeler van het vliegtuig van de"Russische beer"

Dit jaar zullen wij weer bij camping"de oude wilg" in Roemenië zijn....
Wie weet ontmoeten wij onze beer weer!
Groet:Robin
Laatst bewerkt: