Hoi Jan,
Dokter Douglas, klinkt goed........ Nog even en we worden nog beroemd. We hebben al een DJ Joop, en een dokter Douglas. Wie word de volgende? :lol: Maar bedankt voor het compliment.
Laat maar komen die teks.
Dokter Douglas, kunt u komen. Want ik heb problemen met mijn boot.
Van de week, wilde ik gaan varen. En plotseling viel alles dood.
Ik drukte per ongeluk op een knopje. Toen heel plotseling de duikboot ging duiken.
Het duiken duurde, maar heel even. Daarna kon ik naar de duikboot fluiten.......
Heb er niets aan overgehouden :wink:
Dan nu nog even een update. Op dit moment heb ik een gaatje geboord in de duiktank. De druk tijdens het duiken word verdeeld in de WTC.
Het legen van de tank gebeurd nog wel op de zelfde manier. Alleen duurt het bovenkomen iets langer......... De LR2 leen ik even van de U 1234....... Van de week nog maar even testen...
Hier nog een filmpje......
Groetjes Douglas
Dokter Douglas, klinkt goed........ Nog even en we worden nog beroemd. We hebben al een DJ Joop, en een dokter Douglas. Wie word de volgende? :lol: Maar bedankt voor het compliment.
Met een dergelijke bijnaam kunnen voor Douglas een leidje componeren: Dokter Douglas, kunt u komen.......... (de rest van de tekst ken ik niet meer maar daar moeten we achter kunnen komen) .
Laat maar komen die teks.
Dokter Douglas, kunt u komen. Want ik heb problemen met mijn boot.
Van de week, wilde ik gaan varen. En plotseling viel alles dood.
Ik drukte per ongeluk op een knopje. Toen heel plotseling de duikboot ging duiken.
Het duiken duurde, maar heel even. Daarna kon ik naar de duikboot fluiten.......
(hopelijk kun je na je opmerking over een duiktank nog tegen een grapje),
Heb er niets aan overgehouden :wink:
je boot ziet er werkelijk geweldig uit. Je vloot begint zowel kwantitiatief alsook kwalitatief aardige vormen aan te nemen.

Dan nu nog even een update. Op dit moment heb ik een gaatje geboord in de duiktank. De druk tijdens het duiken word verdeeld in de WTC.
Het legen van de tank gebeurd nog wel op de zelfde manier. Alleen duurt het bovenkomen iets langer......... De LR2 leen ik even van de U 1234....... Van de week nog maar even testen...
Hier nog een filmpje......
Groetjes Douglas
Laatst bewerkt door een moderator: