Old logging truck

Hallo Henk,

Twee prachtige combinaties.
SMILEY APPLAUS KLEIN.gif

Met de mooie achtergrond erbij, zouden het zomaar 1:1 trucks kunnen zijn.
Smiley  2 Dikke duimen - TOP  KLEIN.jpg

Nu er een paar projecten zijn afgerond is het weer tijd voor nieuwe ideeën.
We gaan afscheid nemen van de old logging truck. De rede is, voor de binnenbaan is er niet goed mee te rijden. (Buiten gaat het prima) Maar binnen rijden, dat is toch hetgeen wat ik het meest doe. (Vandaag een begin gemaakt met de truck.)
De cabine blijft grotendeels zo als hij is, verder op het idee van foto.
Zo beginnen we het nieuwe jaar met 3 projecten, de logging truck, de Lombard Twin tractor, wellicht een Citroën snoek of iets in die zin.

Verder is de spoorbaan met de vijver opgeruimd. (Zie eerdere post,deed wel pijn)
Er komt straks een tuinkamer. Als de indeling klaar is wil ik er graag op een blindewand een showwand maken voor mijn logging industrie met een Amerikaanse schuur als achtergrond. Deze wordt dan 40cm diep. Deuren die open kunnen zodat b.v. de Lombard cs-88 in de deuropening kan staan. De breedte van de voorkant wel op schaal van 1/10.

Bij gezondheid plannen genoeg.

Komende tijd als eerste prioriteit, als weer het toelaat de tuinkamer bouwen.
Modelbouw gaat dan even naar de achtergrond.

29369021894_4fcfc9bb17_z.jpeg
Screenshot_20221231_173927_Chrome.jpeg
20221231_154437.jpeg

Nu er een paar projecten zijn afgerond is het weer tijd voor nieuwe ideeën.
We gaan afscheid nemen van de old logging truck. De rede is, voor de binnenbaan is er niet goed mee te rijden. (Buiten gaat het prima) Maar binnen rijden, dat is toch hetgeen wat ik het meest doe. (Vandaag een begin gemaakt met de truck.)
De cabine blijft grotendeels zo als hij is, verder op het idee van foto.
Zo beginnen we het nieuwe jaar met 3 projecten, de logging truck, de Lombard Twin tractor, wellicht een Citroën snoek of iets in die zin.

Verder is de spoorbaan met de vijver opgeruimd. (Zie eerdere post,deed wel pijn)
Er komt straks een tuinkamer. Als de indeling klaar is wil ik er graag op een blindewand een showwand maken voor mijn logging industrie met een Amerikaanse schuur als achtergrond. Deze wordt dan 40cm diep. Deuren die open kunnen zodat b.v. de Lombard cs-88 in de deuropening kan staan. De breedte van de voorkant wel op schaal van 1/10.

Bij gezondheid plannen genoeg.

Komende tijd als eerste prioriteit, als weer het toelaat de tuinkamer bouwen.
Modelbouw gaat dan even naar de achtergrond.

Bekijk bijlage 522455Bekijk bijlage 522457Bekijk bijlage 522458
tja, soms moet er een compromis genomen worden ik kan niet wachten op het eind resultaat want die bouwkunsten van jou zijn extreem mooi

Back