ombouw bruder liebherr

je hebt pb.

ik zal zeer zeker mijn best doen,alleen heb ik nog een heel aantal vragen,bv. over de motorbevestiging en het knik-systeem,maar ook over de arm en de bak

als je een paar detail foto's zou kunnen maken van de binnekant zou dat heel goed helpen!

gr.senne

de foto komt eraan!

ik heb hetzelfde gedaan als nicolas,alleen heb ik de servo ONDER de cilinder gezet inplaats van erop,dit is veel minder zichtbaar en werkt evengoed.
het is een gewone standaard servo van graupner die voor het kippen zorgt.

waarschijnlijk morgen of overmorgen begin in aan de pendel-as (dan kan ik ondertussen op mijn motortjes wachten)

de kip servo lijkt niet zo heel veel kracht te hebben.er komt nu een 13(!)kg servo op voor het kippen

voor het heffen ga ik hetzelfde systeem gebruiken als nicolas.

nu wacht ik op de aandrijving.

gr.senne

hallo de stuur servo die ik gebruik is een 15 kilo trekkracht sevo
volledig metaal en dubbel kogelgelagerd en het heeft heel wat kracht ston er zelf versteld van

dag fabi!,nicolas gebruikt zelf een 8 kg servo heeft hij mij verteld,en die had zelfs al genoeg kracht.meer dan genoeg.

ik dacht ik speel zeker en ik bestel een 13kg servo,en nu kom jij met een 15 kg servo 8O

binnekort kunnen we zelfs nog bijna de bomen uittrekken met onze liebherr :lol:

ik haat dit zo hard he,dat wachten :evil: :mad: :lol: :lol: :lol:

hopelijk zijn ze er morgen! de motortjes en servo's enzo

en dan heb ik nog maar 1 dag om een beetje eraan te werken,want woensdag vertrek ik op vakantie

vandaag servo van RCtechnics binnen gekregen...jammer genoeg kan ik er niet mee beginnen,om 4 uur vertrekt mijn vlucht en ik moet hier om 12 uur al weg zijn...
dus het zal voor na de vakantie worden :(

gr.senne

dag allemaal! alles is binnen! ik kan dus beginnen

alleen heb ik 1 vraag,de banden zijn heel "mals" moeten deze "opgepompt" worden ofzo ? :oops:

stuurservo is geplaatst,alleen morgen bij de modelbouwwinkel of doe het zelfzaak metalen stuurstangen gaan halen en bij de modelbouwwinkel bal-links.

morgen begin ik tevens ook aan de aandrijving,foto's volgen.

gr.

cool filmpje! de motoren hebben ook genoeg kracht zo te zien.

maar ik heb een vraagje,ik had 4x de RB30 1/100 besteld bij conrad,en nu krijg ik 4 doosjes met RB35 1/100

kan ik hier nog steeds de thor 5 op gebruiken??!!
of moet ik al kijken naar de thor 15 ofzo ?

gr.senne

hallo Senne
ik heb toch maar een regelaar gebruikt van conrad die ik gekocht heb op e)bay duitsland een wp 90 a
voor zeker te zijn dat het niet tewarm word voor de regelaar
maar een thor 15 zou toch ook moeten kunnen, ik gebruik die namelijk voor mijn hef arm en de thor 5 zal ik gebruiken om mijn kipbak te sturen.

ps : ja onze vriend Nicolas zit momenteel in vakantie.
ps : mijn motoren zijn RB-30 1.100 bestel nr 227560 en een RB-35 motor 1.600 voor de hef arm (bestelnr 221936)
ik zou ze toch maar even telefoneren als je bestelling niet klopt.

groetjes fabi

heej Fabi,ik ga de THOR 15 gebruiken voor de aandrijving,en de THOR 5 voor het heffen,voor het kippen laat ik gewoon een 13kg servo zijn werk doen

dat de bestelling niet klopt vind ik helemaal niet zo erg :lol: nu heb ik NOG krachtigere motoren :D
(ze zijn trouwens ook al ingebouwd)

net de bestelling gedaan voor het heffen

net even rond gereden! WOW,hij is gewoon mega sterk! zelfs op de allerlaagste snelheid rijd hij nog over een heel groot kussen alsof het niets is!

ook de pendelende achteras is een cool zicht.

ik kan niet wachten tot hij af is!

hallo senne
hebje geen foto's van jouw shovel
ik zo hem ook eens graag zien hoe hij gebouwd is.
hier dan een paar foto's van mijn shovel.

Back