Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik zal zeer zeker mijn best doen,alleen heb ik nog een heel aantal vragen,bv. over de motorbevestiging en het knik-systeem,maar ook over de arm en de bak
als je een paar detail foto's zou kunnen maken van de binnekant zou dat heel goed helpen!
ik heb hetzelfde gedaan als nicolas,alleen heb ik de servo ONDER de cilinder gezet inplaats van erop,dit is veel minder zichtbaar en werkt evengoed.
het is een gewone standaard servo van graupner die voor het kippen zorgt.
waarschijnlijk morgen of overmorgen begin in aan de pendel-as (dan kan ik ondertussen op mijn motortjes wachten)
hallo de stuur servo die ik gebruik is een 15 kilo trekkracht sevo
volledig metaal en dubbel kogelgelagerd en het heeft heel wat kracht ston er zelf versteld van
jow senne
ja ik vond dat ik een zwaardere servo moest steken want ik heb nogal wat metaal gebruikt
zoalsje kan zien op onze site.
maar ik zal zo rap mogelijk nog wat foto's plaatsen.
vandaag servo van RCtechnics binnen gekregen...jammer genoeg kan ik er niet mee beginnen,om 4 uur vertrekt mijn vlucht en ik moet hier om 12 uur al weg zijn...
dus het zal voor na de vakantie worden
hallo Senne
ik heb toch maar een regelaar gebruikt van conrad die ik gekocht heb op e)bay duitsland een wp 90 a
voor zeker te zijn dat het niet tewarm word voor de regelaar
maar een thor 15 zou toch ook moeten kunnen, ik gebruik die namelijk voor mijn hef arm en de thor 5 zal ik gebruiken om mijn kipbak te sturen.
ps : ja onze vriend Nicolas zit momenteel in vakantie.
ps : mijn motoren zijn RB-30 1.100 bestel nr 227560 en een RB-35 motor 1.600 voor de hef arm (bestelnr 221936)
ik zou ze toch maar even telefoneren als je bestelling niet klopt.