Ombouw Grand Hauler naar Bakwagen

Dry fit van de laadbak op de aanhanger om alvast een ideetje te krijgen...
IMG_20191113_212101.jpeg
IMG_20191113_212110.jpeg

en het stapel effect

IMG_20191113_212140.jpeg

hoekprofielen moeten er natuurlijk nog op, deuren enz....

Sent from my HUAWEI Y560-L01 using Modelbouwforum.nl mobile app

Laatst bewerkt:
De voltooiing van dit project komt in zicht dus het volgende borrelt al aardig.....

raadseltje....twee flatbeds en bruder wordt? antwoord in het komende bouwverslag

tipje van de sluier....
cat dozer.jpg

Laatst bewerkt:
Alleen nog de deurgrendels. Daarna naar de spuitcabine
IMG_20191117_212206.jpeg
IMG_20191117_212231.jpeg
IMG_20191117_212243.jpeg
IMG_20191117_212253.jpeg

Het plamuren en schuren zal een tijdrovend klus worden gezien de oppervlaktes.
Ga er de tijd voor nemen anders gaat het spuitwerk er niet uitzien, kleur staat vast maar houd ik geheim tot dat het gedaan is

Sent from my HUAWEI Y560-L01 using Modelbouwforum.nl mobile app

Laatst bewerkt:
Waarom hout aan de zijkanten van je aanhanger, passen er nu nog twee euro pallets naast elkaar?

Misschien een tip voor de volgende keer, je kan die roer/verf. staafjes ook inknippen zodat het netjes om je schroefjes in je bak past.

Waarom hout aan de zijkanten van je aanhanger, passen er nu nog twee euro pallets naast elkaar?

Misschien een tip voor de volgende keer, je kan die roer/verf. staafjes ook inknippen zodat het netjes om je schroefjes in je bak past.

De pallets passen ruimschoots ( heb ik getest...) en de schroefjes ga ik nog bedekken met de dunnere roerstaafjes zodat het vedrwijnt maar wel toegangkelijk blijft indien nodig...ik had het wel "netter " kunnen doen ..daar heb je wel een punt :hammer::hammer::hammer:

Op zich vindt ik de vloer wel mooi zo met echt hout

Back