Ombouw Grand Hauler naar Bakwagen

Raadseltje...
Wat wordt dit?
IMG_20191128_221609.jpeg

Sent from my HUAWEI Y560-L01 using Modelbouwforum.nl mobile app

Misschien kan je huishoudfolie in stroken knippen en om je pallets met dozen doen, zo lijkt het net of je pallets met dozen omwikkelt zijn met folie doen ze bij grote bedrijven ook.

Misschien kan je huishoudfolie in stroken knippen en om je pallets met dozen doen, zo lijkt het net of je pallets met dozen omwikkelt zijn met folie doen ze bij grote bedrijven ook.

de rol folie lag reeds klaar.....atelier pallets inpakken zal na het plakken van de labels worden...morgen de full color HD printer van de zaak ff misbruiken hiervoor....Charlotte gaat ze voor de grote kisten zeker leuk vinden......

na 4 uur schuren is hij klaar voor de spuitcabine...waterproof schuren maakt wel aardig wat troep maar geeft het beste resultaat...nog eventjes geduld en dan toon ik de foto's van de voltooiing van dit project

@ Rolf en Willum Hartelijk bedankt voor de complimentjes,ik vond het best leuk te doen...

Zaterdag gaat de combi de spuitcabine in...daarna weer opbouwen, de finishing touch en jullie het eind resultaat laten beoordelen

Hij is terug uit de spuitcabine !!! Morgen beginnen met de laatste details ( verlichting op en rond de cabine), her opbouwen, de bling onderdelen monteren ...Daarna de final deco en dan mag ik hem tonen.

Volgend project borrelt al aardig

Misschien eens kijken voor een pallet / pompwagen of zelf maken. Die lading is mooi geworden.

Back