On the Edge

Joeri,

er is veel gefilmd, ik wacht zelf nog op de beelden, als het erop staat hoor je het wel, er zal een aandenken op dvd gezet worden voor alle gastpiloten, nog wel een tijdje geduld hebben.

Peter

Ja... als je zo in een flatspin geraakt kan alleen power u nog redden :-)
Maarten en ik hebben dat hier ook nog getest hehe
Er is zelf nog ergens een video waar Maarten per ongeluk doet maar het wel super spectaculair lijkt ;-)

ps: Nice smoke, ik heb 2min geleden mijn smoke pomp in de yak gezet... I can't wait to test it hehe

Dus.. de flatspin op 50cm wordt het nieuwe gadget op alle shows? :)

Voor diegenen die willen oefenen, het was een inverted flat spin en het richtingsroer van de edge is 45cm hoog geloof ik.

Ik ga het nog wel eens doen, maar dan met men acromaster denk ik.

Sam zen motor was stilgevallen tijdens een rolling harrier op zo'n 5 à 7 meter hoogte. Serieuze tegenslag (hing ook nog net inverted) maar super opgevangen. Prop kapot en in het slechtste geval misschien een barstje in het landingsgestel.

Sam zen motor was stilgevallen tijdens een rolling harrier op zo'n 5 à 7 meter hoogte. Serieuze tegenslag (hing ook nog net inverted) maar super opgevangen. Prop kapot en in het slechtste geval misschien een barstje in het landingsgestel.

Het zit Sam niet tegen met deze motor, kennelijk is DA dus ook niet altijd even goed...... (vorig jaar op Steenbergen is zijn eerste Katana zo aan zijn einde gekomen, maar dan in een torque)

Grt.

Het zit Sam niet tegen met deze motor, kennelijk is DA dus ook niet altijd even goed...... (vorig jaar op Steenbergen is zijn eerste Katana zo aan zijn einde gekomen, maar dan in een torque)

Grt.

ik denk dat het niet aan de motor liegt ze het was vorige 2 keer ook zijn schuld door dat er luchtbellen in zijn darmen kwam!! mijn DA is de beste motor die ik al ooit heb gehad mijn 3W was er niks tegen:)

mijn DA is de beste motor die ik al ooit heb gehad mijn 3W was er niks tegen:)

Een eencilinder 3W is ook niet te vergelijken met een 2-cilinder DA;) Mijn 3W boxers lopen ook vééééééél mooier dan de eencilinder 3W's die ik heb gehad:)

Grt.

ik denk dat het niet aan de motor liegt ze het was vorige 2 keer ook zijn schuld door dat er luchtbellen in zijn darmen kwam!! mijn DA is de beste motor die ik al ooit heb gehad mijn 3W was er niks tegen:)

Gino,

Ik denk dat de idle van Sam's motor net ietsje te laag stond en daardoor is stilgevallen. Als ik mij nog goed herinner was het vorige maal het stekkertje van de sensorkabel dat uit elkaar was gekomen.

"Luchtbellen in zijn darmen":confused: Ik heb hem toch niet naar de WC zien lopen:rolling:

PS: 'k weet wel wat je bedoeld.

Gino,

"Luchtbellen in zijn darmen":confused: Ik heb hem toch niet naar de WC zien lopen:rolling:

PS: 'k weet wel wat je bedoeld.

Op onze fly in was het inderdaad het "luchtbellen" probleem lol :-)

@Alex: Sam heeft gewoon wat pech gehad met alle soorten problemen... kon met elke motor...

ps:Ik post zo dadelijk enkele foto's van mijn smoke installatie.

Laatst bewerkt:
Op onze fly in was het inderdaad het "luchtbellen" probleem lol :-)

@Alex: Sam heeft gewoon wat pech gehad met alle soorten problemen... kon met elke motor...

ps:Ik post zo dadelijk enkele foto's van mijn smoke installatie.

Ben eens benieuwd naar de inbouw en welke smokepomp voor in mijn yak neem ik denk ik de skywriter :D groetjes

Ben eens benieuwd naar de inbouw en welke smokepomp voor in mijn yak neem ik denk ik de skywriter :D groetjes

De Skywriter is het voor mij helemaal in ieder geval:D

nederweeeert_46_.jpg

nederweeeert_47_.jpg

HPIM5077.JPG

Ik adviseer alleen wel om er niet in te gaan staan -zoals ik in Nederweert wel deed- omdat het niet echt goed voor je is:rolleyes:

Grt.

De Skywriter is het voor mij helemaal in ieder geval:D

nederweeeert_46_.jpg

nederweeeert_47_.jpg

HPIM5077.JPG

Ik adviseer alleen wel om er niet in te gaan staan -zoals ik in Nederweert wel deed- omdat het niet echt goed voor je is:rolleyes:

Grt.

Ja ik heb nu die van 3w bij mij werkt hij goed op mn yak maar k hoor vn iedereen dat het een bagger pomp is :cool: dus koop k maar zoon skywriter in me yak ! :p en Alexzz ik zie je wel bij F3A-X k ga ook mee doen in Someren
Groetjes

Back